Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af VIF
Jeg har lige købt et Philips 40PFL9705 Men efter ca. en 1time er den begyndt den at lave en vildt træls hylelyd, og bliver ved med det. Den i butikken hvor jeg har købt tv'et gør det også. Er det et generelt problem med det tv? eller bare uheldig?
Af PerJ
Det ser desværre :(( ud til, at der er problemer med støj fra 9705. Prøv at læse tråden om 8605/9705 (PHILIPS 2010 - 8605/9705 3D Ready LED TV Series) på avforums.com, hvor det beskrives.
Af VIF
Damn ellers en vild fed skærm men hvad jeg kan læse i det link du har linkde ser det ud til det kun er 32 og 40 tommer som har det problem.
Af Boye
Så har jeg modtaget mit 46pfl9705. Efter lidt justering, med hjælp fra Rasmus's test af 9704 og 8705, har jeg opnået et rigtigt flot billede. Der er ingen hyle tone, kun en meget svag summen fra Ambilighten, som kun kan høres ved at lægge øret helt op af tv'et når det et muted. Håber det fortsætter ;-)
Af siccio
Hej.
Ville lige sådan rent nysgerrigheds mæssigt høre hvor i har købt jeres 9705 modeller henne, og priserne også?
Syntes umiddelbart at vejledende priser hos Expert og Elgiganten de virker noget pebrede kontra 8000 serien eller er det bare mig, ja i det hele taget forholdsvis dyrt tv. kontra andre top tv.
Af VIF
Boye kan du ikke skrive hvad du har justeret de forskellige ting til. Har lidt svært ved at opnå et flot billede på mit. Men har sendt den ind til Rep. Damn håber godt nok de kan få den hyle tone væk. Vildt fed skærm ellers :)
siccio har købt mit i Expert :)
Af Boye
Pris 22k i 2TAL ( se også tråden Philips3d under 3DTV).

contrast: 55
brightness: 50
color: 50
sharpness: 3
tint: normal
perfect natual motion: minimum
400hz: on
super resolution: on
dynamic backlight: best
gamma: +1
alt andet: off

Håber Rasmus en dag får den til test da
ovenstående nok kan gøres endnu bedre
med det rette udstyr, men helt hen i skoven
er det nu ikke ;-)

Eneste problem jeg har i øjeblikket er at
komme på Net-TV/Widgets, men læser
febrilsk i manualen og ellers må Support
hjælpe i morgen....
Af Boye
Net-TV/internet fungere fint med trådløst netværk (Pc'en er dog at foretrække :) , men for en hurtig opdatering af verdens situationen er det OK). Widgets virker iht Support ikke da TV selskaberne ikke vil være med til at bære omkostningerne.
Brugeravatar
Af kwc
Har nu har haft mit 46pfl9705 4-5 dage og det lever helt op til forventningerne!

Der har ikke været nogen problemer med støj eller lignende.

Eneste "udfordring" har været at komme trådløst på internettet via det indbyggede trådløse netkort. Problemet viste sig at være at TV'et ikke kan anvende WEP - men anvender man WPA fungerer det perfekt.
Af Søndergaard
Jeg anvender WEP på min trådløse forbindelse. Det virker fint, men du skal indtaste din kode som hexidecimale tal. Du kan finde en converter på powerdog.com
Af caspersen
Hejsa

Tillyke til alle jer der har fået nyt TV (B
Har lavet en ny tråd omkring denne nye Philips model.

Så hvis i har nogle nye tips eller observationer til jeres nye TV så skriv en linie

LINK:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 244#118244

Den her tråd er jo mest tilegnet problemer med hyletonen.[/url]
Af caspersen
Boye skrev:Så har jeg modtaget mit 46pfl9705. Efter lidt justering, med hjælp fra Rasmus's test af 9704 og 8705, har jeg opnået et rigtigt flot billede. Der er ingen hyle tone, kun en meget svag summen fra Ambilighten, som kun kan høres ved at lægge øret helt op af tv'et når det et muted. Håber det fortsætter ;-)
Hejsa

Jeg har også det nye 46" og synes at hvis jeg vælger profilen "Livagtigt" som har sindsygt høj lysstyrke og kontrast så kommer der en høj hyle tone gider du se om du også får det på din eller om det kun er mig?
:(
Af Boye
NEJ JEG HAR HELDIGVIS INGEN HYLE TONE, MEN GÅR UD FRA DET ER DEN TONE, SOM HAR SKREVET EN DEL OM PÅ AVFORUMS.COM. SOM DU NOK SELV HAR LÆST SÅ HAR PHILIPS LØST PROBLEMMET, SÅ DER ER NOK IKKE ANDET AT GØRE END AT KONTAKTE SUPPORT OG FÅ ARRANGERET SERVICE. MVH