Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Har fået mig et Panasonic G20 (TX-P42G20E) Det kan fint finde både de digitale og analoge kanaler, mit problem ligger bare i når jeg jeg vil skifte fra en analog til en digital kanal skal ind i "guide" og vælge DVB-T eller HD-TV kanaler.

Hvordan gør man så man kan sidde og zappe mellem både de analoge og digitale kanaler?

F.eks
kanal 1 - DR - digital
Kanal 2 - Tv2 digital
Kanal 3 - TV3 - analog
Osv.

På forhånd tak
Thomas.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du kan ikke blande kanaler på tværs af tunerne.
-thomas- skrev:Hej,

Har fået mig et Panasonic G20 (TX-P42G20E) Det kan fint finde både de digitale og analoge kanaler, mit problem ligger bare i når jeg jeg vil skifte fra en analog til en digital kanal skal ind i "guide" og vælge DVB-T eller HD-TV kanaler.

Hvordan gør man så man kan sidde og zappe mellem både de analoge og digitale kanaler?

F.eks
kanal 1 - DR - digital
Kanal 2 - Tv2 digital
Kanal 3 - TV3 - analog
Osv.

På forhånd tak
Thomas.
Hej
Når tv viser analoge kanaler, og du vil skifte til digitale kanaler, trykker du 1 gang på TV knap, denne sidder øverst på remoten.
Når du skal tilbage til analoge kanaler, trykker du blot igen på tv knap.
yakken skrev:Du kan ikke blande kanaler på tværs af tunerne.
Okay, det var da åndsvagt.
MigSelv skrev: Hej
Når tv viser analoge kanaler, og du vil skifte til digitale kanaler, trykker du 1 gang på TV knap, denne sidder øverst på remoten.
Det gør det hele en del nemmere tusind tak :D
Forresten ved du så også hvordan man får den til at blive på skærmbredden som man vælger? Eks tilpasset 16:9 når jeg så skifter til en anden kanal og tilbage igen, har den ændret sig til "bred"
-thomas- skrev:
yakken skrev:Du kan ikke blande kanaler på tværs af tunerne.
Okay, det var da åndsvagt.
MigSelv skrev: Hej
Det gør det hele en del nemmere tusind tak :D
Forresten ved du så også hvordan man får den til at blive på skærmbredden som man vælger? Eks tilpasset 16:9 når jeg så skifter til en anden kanal og tilbage igen, har den ændret sig til "bred"
Hej
Det gør min VT20 også, der må jeg igen trykke på aspect tasten, og derefter ok ( for det forrige valg, har sjovt nok ikke ændret sig i aspect menuen ).