Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Myth
Hvordan kan man se hvilket panel sådan en fyr er leveret med? Kan man se det på revisionen, eller er der andre fif til det?
Af loveduck
Hvordan kan man se hvilken revisionen det er? Har nemlig lige modtaget min i dag ;) Og vil også gerne vide det med panelet.
Af Mokkat
"To enter the service menu, turn the monitor off, hold down the menu button and the + button at the same time, and while you're holding them down, turn the monitor back on. The monitor will take a second longer to come on. Once on, wait a second and then press the - button and the service menu will pop up."

panelet står for oven
Af loveduck
Jeg har nu sat min skærm til, og synes det giver et fint billede. Dog når jeg bruger testprogrammet her på siden, og går ind under "homogenulty", og vælger de lyse farver rød og grøn, så kommer der en masse sorte streger over skærmen og en masse små gule prikker.. Sker ikke på min gamle CRT skærm. Hvad hulen kan det være?
Af loveduck
Ligemeget.. Har fundet ud af problemet.. DVI kablet var ikke ordentligt monteret.

Derudover jeg er MEGET tilfreds med skærmen.. Skærmen giver virkelig et flot billede, og fungere fint i WoW, hvilket er det eneste spil jeg spiller :) Derudover har jeg været så heldig at det er revisionen 3 og at det er S-IPS panel.
Af Myth
I toppen af min service menu står der:

V1B18 og RT803 men kan ikke finde hvad det er for et panel ud fra det
:-( nogen der ved noget?
Af Mokkat
Billede

Hvis det er s-ips står der LM201.... i toppen, sådan som på det her billede