Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af trykkertor
Bare et tip her folkens.
Hvis nogle vil have tv og beslag, 3D-afspiller, ekstra briller etc.
Så bliver det hele bare uoversigtlig.
Pointen med Sammenkøb er jo at få masseleveret én vare/model.
Det bliver svært for en forretning at tage stilling til 1 tv med beslag, 2 med ekstra brille, 1 med afspiller

Jeg anbefaler jeg blot at køre et sammenkøb på modellen uden at blande ind alt mulig ekstaudstyr.
Det bliver bare ikke til at overskue for hverken forretning eller den som skal samle sammen det hele.
Af lennon
trykkertor skrev:Bare et tip her folkens.
Det bliver svært for en forretning at tage stilling til 1 tv med beslag, 2 med ekstra brille, 1 med afspiller

Jeg anbefaler jeg blot at køre et sammenkøb på modellen uden at blande ind alt mulig ekstaudstyr.
Det bliver bare ikke til at overskue for hverken forretning eller den som skal samle sammen det hele.
Enig .
Selv vægbeslag er ret individuelt, da mange sikkert placerer den på fod .
Man kunne måske høre på noget xtra forsikring
Af Saltefanden
trykkertor skrev:Bare et tip her folkens.

Som de folk der har hentet priser ind skriver, så virker det til at selve prisen på skærmen ikke kommer under 11.500 kr. da det så ikke kan betale sig for forhandlerne. Derfor kan gratis tilbehør som Wifi dongle eller vægbeslag være det eneste "rabat" vi kan opnå ved et fælleskøb. Selvfølgelig er helt specifikke ønsker for person pr person næsten umuligt at organisere som Brigborgx' ønske (ja undskyld Brigborgx :) )
lennon skrev: Enig .
Selv vægbeslag er ret individuelt, da mange sikkert placerer den på fod .
Man kunne måske høre på noget xtra forsikring
Et ønske om ekstra forsikring er mindst ligeså individuelt som et ønske om Wifi Dongle eller vægbeslag ;)
Af jbplum
Nu skal vi ikke gøre det mere kompliceret, end det er.

Hvis konklusionen er, at skærmen ikke kan presses yderligere ned i pris, så må vi bede forretningerne om at komme med gode tilbud på udstyr.

Eksempelvis:

"Hvis vi køber henholdsvis 10 eller 20 skærme, hvilke priser kan I så tilbyde på et par ekstra 3D-briller, 3D-blu-ray-afspiller, slim vægbeslag og wireless usb dongle til?

Så burde de fleste være dækket ind, og vi kan vælge den butik, der giver os de bedste priser på ekstraudstyr.

Mvh.
jbplum
Af BrixBorgx
Det helt iorden Saltefanden. ;)
Men nu skulle det også nærmere ses i lyset af, at det tilsyneladende ikke er muligt, at opnå de store fordele ved sammenkøb af selve skærmen.
Og mine "ønsker" var nærmere et udtryk for, at hvis der bliver forhandlet ekstraudstyr, er jeg stadig klar på et sammenkøb. Det skulle ikke tolkes som om, at alle tingene skulle indgå som tillæg i et evt. sammenkøb. Man kan sige, at det nærmere skulle tolkes som om, at jeg er stadig med på et sammenkøb, selvom vi ikke opnår afslag på skærmen i sig selv, men "kun" på ekstraudstyr.
Af nanoflower
Jeg er ude igen. Skal primært bruge skærmen til mit Mediacenter og så er Plasma nok det forkerte valg da her er god chance for burn-in
Af jsc99dk
Hej,

jeg er også lidt på standby, da jeg gerne vil se en test af "lillebror'en" - C685 først, så jeg håber Rasmus snart får en hjem til test og så sammenligner den op imod 7705'eren.

Mvh
Jesper
Af Ramshackles
Jeg har lige hørt fra elgiganten, de er villige til at lave tilbud på tilbehør. Hvis vi vælger (hvis der stadig er stemning for samkøb) at købe hos dem får vi altså skærmen til nuværende online pris og så skal vi lave en liste over udstyr (briller, beslag, anlæg) eller forsikring der skal med.

Computersalg har ikke meldt tilbage endnu og andre forhandlere har meldt pas; wupti, proshop, komplett..

Hvad er stemningen? skal der forsøges med andre forhandlere, ventes på computersalg eller?

Rettelse: Proshop melder nu at de kan sælge skærmen for 11.000 ved 20 styk (det burde vi være over stadig?), hvis vi ligeledes laver en liste over ønsket tilbehør fra hver enkelt laver de gerne et tilbud på udstyr også.
Af Saltefanden
Ramshackles skrev: Rettelse: Proshop melder nu at de kan sælge skærmen for 11.000 ved 20 styk (det burde vi være over stadig?), hvis vi ligeledes laver en liste over ønsket tilbehør fra hver enkelt laver de gerne et tilbud på udstyr også.
Det lyder som et rigtig godt tilbud synes jeg. Jeg er ihvertfald stadig med, og jeg kunne godt tænke mig et styks vægbeslag ) :)

(Og også en ekstern harddisk, men bliver vel for individuelt?)
Senest rettet af Saltefanden 13 sep 2010, 13:58, rettet i alt 2 gange.
Af dalby
Jeg synes også det lyder interessant! Er prisen med et eller 2 par briller? Gratis porto går jeg ud fra?

Jeg kunne evt være interesseret i en god pris på 1 par ekstra briller samt vægbeslag.

Kristian
Af Ramshackles
Elgiganten leverer jo altid til kantstenen med i prisen. Har ikke forhørt mig med proshop, de har iøvrigt kun 9 skærme på lager.

Umiddelbart følger der kun 1 brille med til skærmen.

Vi skal vel først beslutte hvilken leverandør der har interesse
Af Mahuk
Ramshackles skrev:Jeg har lige hørt fra elgiganten, de er villige til at lave tilbud på tilbehør. Hvis vi vælger (hvis der stadig er stemning for samkøb) at købe hos dem får vi altså skærmen til nuværende online pris og så skal vi lave en liste over udstyr (briller, beslag, anlæg) eller forsikring der skal med.

Computersalg har ikke meldt tilbage endnu og andre forhandlere har meldt pas; wupti, proshop, komplett..

Hvad er stemningen? skal der forsøges med andre forhandlere, ventes på computersalg eller?

Rettelse: Proshop melder nu at de kan sælge skærmen for 11.000 ved 20 styk (det burde vi være over stadig?), hvis vi ligeledes laver en liste over ønsket tilbehør fra hver enkelt laver de gerne et tilbud på udstyr også.
Ja... Ekstra briller kan man altid bruge.

Det er forvirrende med alt det forsk. ekstraudstyr folk vil ha.

Kunne der laves pris på skærm og derefter:
- briller
- beslag
- BD afspiller
- etc.

Så tror jeg det er nemt overskueligt og man kan så tilkøbe de ting man ønsker.
Af Ramshackles
Jamen de ville jo lave prisen på tilbehøret afhængig af hvor meget der blev bestilt.. tråden her er efterhånden ved at være lidt uoverskuelig, med folk der har meldt til og fra, skal der startes en ny hvor folk kan tilkendegive der ønske om skærm og evt tilbehør..

Går selv og overvejer at udskyde mit køb af fladskærm lidt da jeg fik en uventet ekstra ekstra regning på el :o

Men jeg har forbindelse til proshop og elgiganten hvis andre magter opgaven? :)
Af Mahuk
11.000 v. Proshop er ok for mig - og så et par extra briller oveni til 478,- (der følger vel et med som std.?

Så rammer vi prisen de har skærmen til :)
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8