Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af StjerneberG
Hey yakken.

Ja mente dig da du er den eneste der gider hjælpe mig :P
Troede måske bare du var blevet træt af irriterende spørgsmål. :]

Nå for søren. Så må jeg finde ud af hvornår den kommer.
Jeg vil bare lige høre, har du en favorit skærm du vil anbefale mig? 120 hz og Full HD.
Måske en af de her: Samsung SyncMaster P2450H eller
LG W2363D... :)?

Tak for tålmodigheden ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Samsungen er jo ikke 120 Hz?

Det er forholdsvist billigt at sende en skærm retur, så mit umiddelbare råd er at prøve de 120 Hz på egen krop. Kontaktede du Asus?
Af StjerneberG
Argh pis, flere problemer :)
Kunne ikke lige finde noget sted hvor der stod hvor mange hz den kører, så gik bare ud fra den kørte 120Hz.

LG'en koster liiiige lidt for meget tror jeg.

Det er vel lidt vigtigt jeg finder mig en 120 hz ikke? Skal jo have den noget tid osv. Og det kommer vel til at gavne mig i mine spil.

Har ikke kontakten dem endnu. Har ikke haft tid :/ Men prøver at ringe eller skrive i morgen :)
Af StjerneberG
Hey igen.

Nu har jeg siddet og kigget lidt på EDBpriser.
Og hvis jeg nu søger efter skærme til max 26000,- kr.
og med 120 hz, kommer der kun følgene to frem:

1: Samsung SyncMaster 2233RZ

2: Acer GD245HQbid

Acer'en er den eneste der kører Full HD.
Men Samsung'en er kåret til "kongen af gamerskærme"

Kender du noget til den Acer skærm?

- Er stadigvæk lidt forvirret, så lidt mere hjælp ville bestemt ikke gøre noget :P
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Fik du kontaktet Asus?

Hvis jeg var dig, ville jeg nu stadig forsøge at få prøvet en skærm privat, og så tage stilling til om 120 Hz er noget for dig. Det vil koste dig en returfragt i værste fald. Jeg har ikke set Acers model selv, så jeg vil helst ikke udtale mig om kvaliteten.
Af StjerneberG
Hey igen.

Har desværre ikke fået kontaktet Asus. Kan ikke rigtig finde nogen mail adresse eller noget tlf nr jeg kan kontakte dem på. Det eneste jeg lige fandt, var et forum jeg kunne spørge i...

Prøvede også at Google Asus VG236H, men det virker som om den slet ikke eksisterer på Dansk :P
Af StjerneberG
Tror sgu' bare jeg køber Acer GD245HQbid.
Den er både Full HD og 120hz... :)

Nu gider jeg ikke vente længere :)