Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey, jeg er helt ny herinde på siden...

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har så meget forstand på denne 3d teknologi, så jeg håber der er nogen her på siden der kan hjælpe mig i mit dilemma:

Jeg er ret så ivrig efter at få et tv med god 3d effekt og er meget tæt på at købe panasonics VT20 plasma tv.. Samtidigt har jeg også kigget på sonys hjemmebiograf - BDV-E970W - som har Blu-Ray 3D-Ready.. Mit spørgsmål er så om det er muligt at kombinere disse to forskellige mærker, eller om det er et must at 3D tv og Blu-Ray skal være af ens mærke? (altså om panasonic 3D tv SKAL være med Panasonic 3D Blu-Ray og ligeledes med Sony)...

På forhånd tak for hjælpen...
mvh. Kenneth
justme skrev:Hey, jeg er helt ny herinde på siden...

Jeg må ærligt indrømme at jeg ikke har så meget forstand på denne 3d teknologi, så jeg håber der er nogen her på siden der kan hjælpe mig i mit dilemma:

Jeg er ret så ivrig efter at få et tv med god 3d effekt og er meget tæt på at købe panasonics VT20 plasma tv.. Samtidigt har jeg også kigget på sonys hjemmebiograf - BDV-E970W - som har Blu-Ray 3D-Ready.. Mit spørgsmål er så om det er muligt at kombinere disse to forskellige mærker, eller om det er et must at 3D tv og Blu-Ray skal være af ens mærke? (altså om panasonic 3D tv SKAL være med Panasonic 3D Blu-Ray og ligeledes med Sony)...

På forhånd tak for hjælpen...
mvh. Kenneth
Hej
Så vidt vides, er det kun briller og tv, der skal være ens. Og alligevel en undtagelse, Panasonic Center oplyser, at briller og teknik skulle være ens på Panasonic og Sony.
Af Jeden
Jeg har selv VT20 og regner udelukkende med at køre 3D film fra min PS3 når opdateringen kommer. Allerede nu kan man spille i 3D. Så uden at vide det med sikkerhed vil jeg mene det ikke er noget problem
Af trykkertor
Du kan blande frit.
Dit kommende VT20, der er et fantastisk tv forøvrig, vi fint kunne arbejde med Sony, Samsung, LG eller andre.
(Men ved brug af Panasonic-afspiller kan du bruge samme fjernbetjening til begge)

Men køb Sonypakken og VT20. Jeg tror det bliver en vildt fed kombination.