Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Simon Milling
Hej

Jeg er på udkig efter en ny fladskærm, og vil høre om der er nogen her der kan komme med nogle anbefalinger?

Størrelsen må være mellem 32 og 40 tommer (ikke over 40), og så skal den have DVB-C tuner (signal leveres af YouSee igennem antenneforening). Derudover skal den også bruges til lidt spil på PS3.

Desuden er medieafspilning over kablet netværk også et stort ønske, også gerne videoer fra fx Youtube, men sidstenævnte er ikke så vigtigt.

Jeg er ikke så meget inde i det med LCD vs. Plasma og LED, så jeg kunne også godt tænke mig at vide hvilken type jeg skal gå efter, og hvorfor den type fremfor de andre.

Prislejet ligger et sted mellem 5000-7500.
Af Steen Bay
Simon Milling skrev:Er det rigtigt forstået, at eneste forskel mellem de to er Samsung Apps og Internet@TV på C6705?
C6705 har også satellit-tuner, men mht. billedkvalitet burde der ikke være nogen forskel. C6005 er testet her på siden, og som sædvanligt med LED TV, så betales der en pæn overpris for det tynde design. Selv tror jeg at et TV som LG 32LD750N til ca. 4500,- vil give mere for pengene, og 42" versionen fås til ca. 6300,-