Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KristofferA
Ja jeg fik set det i dag. Efter at have indstillet det lidt stod det faktisk meget godt. Jeg må dog indrømme at jeg ikke er solgt på designet, men billedet kompenserer for dette.

Jeg fik også set LD750N og den er godt nok grim som arvesynden live! Føj.
Jeg fik også set lidt på Panasonics LCD og de stod lige så godt hvis ikke lidt bedre. Ang. LED vs LCD så kan jeg ikke se forskel overhovedt og det siger andre jo også.
Jeg kan heller ikke rigtig se forskel på en mat skærm og en blank skærm i hvert fald ikke mere end en psykologisk forskel... ;)
Af kfalken
Smag og behag hvad man kan lide, heldigvis!! ellers var verden godt nok kedelig. :)
Mht 750n den så jeg ikke derinde....men den fås jo heller ikke i 55" så det er jo lige meget ifht. min situation...

Synes nu personligt stadig ikke om de forbandede "glas" kanter om div. fladskærme puha det er jeg ikke vild med!!!!

Men jeg glæder mig som sagt til at få min 55" op på min egen væg 8)
Brugeravatar
Af KristofferA
Ja heldigvis. Synes heller ikke 650 er grim og den har et godt billede. Glæder mig til at høre dine indtryk. :)
Af kfalken
Så kom det ind af døren!!! Super hurtig levering bestilte i fredags og fik det her til aften.. Kan kun anbefale folk at købe hos proshop.dk :)

Nu til et kort førstehånds indtryk:
For søren hvor er det super fedt STORT :) og er simpelthen vild med det design minder mig om de fede fede pioneer plasma tv...
Har jo selvfølgelig også sat tvet op på væggen for lige at tjekket de foskillige kanaler såvel HD som digital på min yousee boks.
Det bekræfter mig med det samme hvad jeg så i butikken, er så over vild med billede kvaliteten der er på dette tv..

THANK YOU LG :D
Brugeravatar
Af KristofferA
Fedt! Glæder mig til at høre flere indtryk. Måske også lidt billeder? :)
Af TripleD
Hvordan er det med genskin fra lys osv.? Er det noget problem?
Af kfalken
Her er lige et hurtigt billede med ledninger osv. som hænger hist og her.

Billedet er taget i fuld solskin og det er en fornøjelse at se på.. 8)

Billedet er taget med min sony mobil så det afspejler ikke det korrekte billede..

Skal nok smide flere op med et ordenligt digital kamera når jeg lige får det hele sat ordenligt op :)

[img]http://img829.imageshack.us/img829/9284/dsc00078wa.jpg[/img]
Af Han den anden
Tillykke med dit nye Tv. Jeg er selv på jagt efter en nyt. Var desværre nød til at returnerer min nye 55" Sony EX500 pga. backlight bleeding. Havde fravalgt LED af frygt for dette men fik altså probelemt alligevel.

Hvordan klare LG'en sig mht. backlight bleeding?
Af kfalken
Takker!!!
Er ikke helt sikker på hvad backlight bleeding er O-O

Men hvis du mener om der hvide "pletter" når jeg sætter tvet på en helt sort baggrund i et mørkt lokale så har jeg ikke observeret noget bemærkelsesværdig :)
Af THM
KristofferA skrev:Jamen hov! Hvorfor har dit tv ikke den grimme "hump" forneden ?
Den kan ses på alle deres LD modeller på lgs hjemmeside...
Som her:
http://www.lgblog.co.uk/wp-content/uplo ... 750-F1.jpg

Det havde den 650 jeg så i butikken også. Skærmen er godt nok MEGET kønnere uden! :)
er det ikke et lcd uden led du har linket til. synes iøvrigt ikke den "hump" er slem, men det er da absolut ikke så pænt som de led modeller jeg har set fra LG.
Af kfalken
PROSHOP ikke en pålidlig sælger alligvel!!!!

For at gøre en laaaang historie kort.. Købte dette super fede 55" LG, opdager så fredag 17/9 (købte tvet 10/9) at der er en pixelfejl 25cm ned fra oven og 25 cm ud fra venstre side.
Da jeg før købet at dette tv forhørte jeg mig(hos LG har de LG full hd nul tolenrance politik vedr. pixelfejl, bytter til nyt) mht. til evt. fejl osv. og fik at vide, hvis der var det mindste så bytte VI bare tv til et nyt, du skal bare ha den orginale kasse så bytter vi til nyt uden problemer...

Jeg ringer så idag for at få at vide, de bare vil sende tvet til rep..!!! Absolut ikke godt nok for mig, jeg ville have et nyt tv. Det kan de desværre ikke give mig de vil sende det til rep. og ikke andet!!!!

Så nu har jeg så gjort brug af min 14 dages returret. Håber så de tage imod det uden problemer i morgen!!!!
Så intet 55" lg til mig i denne omgang!!!! FØJ PROSHOP FØJ!!!!
Af Han den anden
Nogen der ved hvad forskellen er på 55LD650N og 52LD550N udover størrelses forskeld på 3"?