Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jaybee1971
Hej,

jeg modtog mit ps50C7705 i går og glædede mig som et lille barn til at se hvad den kunne præstere. Det lader dog til at jeg er lidt uheldig, da tv'et er helt og aldeles dødt. :( Når jeg sætter strøm til sker der intet, ingen stand-by lampe der lyser eller noget som helst. Har meldt tv dødt hos forhandleren, men vil lige høre om det er mig der er et fjols og ikke kan finde ud af at tænde mit nye tv. Det skal siges at der er strøm i stikket, hvor tv'et er sat til. Fjernbetjening lyser i baggrundsbelysningen, når jeg forsøger at tænde tv'et. Forslag modtages med kyshånd.
Af grunken
Hov, der manglede en linie! (troede man kunne se emnet)

Har du trykket på powerknappen på tv'et
Af jaybee1971
Der sker heller ikke noget, desværre. Fik vidst ikke nævnt det i første indlæg.
Brugeravatar
Af Jonas B
Hej jaybee1971!

Af ren og skær interesse. Hvor har du købt TV'et?

Håber du kan få løst din situation uden problemer! :)

Mvh
Jonas B
Af jaybee1971
Har købt ved Proshop. Tv'et bliver afhentet mandag, de sender så et nyt når de har modtaget det. Umiddelbart ingen problemer. Jeg købte samsungen, da jeg lige har haft en sag med Panasonic Center i Kolding, i 3 måneder. :(( Men det er en længere historie.
Brugeravatar
Af Jonas B
jaybee1971 skrev:Har købt ved Proshop. Tv'et bliver afhentet mandag, de sender så et nyt når de har modtaget det. Umiddelbart ingen problemer. Jeg købte samsungen, da jeg lige har haft en sag med Panasonic Center i Kolding, i 3 måneder. :(( Men det er en længere historie.
Føler virkelig med dig. Det er irriterende at "oplevelsen" af at købe et nyt tv bliver ødelagt på den måde. Man skulle føle glæde ved at bruge så mange penge på et top moderne tv. Håber alt løser sig! En historie du vil dele eller? :)

Mvh
Jonas B