Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
er der nogen der har det tv eller ved dårlige eller gode ting ved det det skal bruges i en mørk kælder uden vinduer til at se film på så det nemlig idag i elgiganten og syntes at det var et godt billed det havde og så lige prisen 11200kr :)
Af purtsak
har det hdmi 1,4 er der nogen der ved det
Af LaMancha
purtsak skrev:har det hdmi 1,4 er der nogen der ved det
What?

Det kan du da ikke basere et valg på? Det fortæller da ikke om tv'et er godt eller dårligt!
Af purtsak
nej men vil gerne vide om det har det hdmi 1,4
Af akanhjo
Purtsak, kan du ikke uddybe, hvad det er du vil bruge hdmi 1.4 til i dit tilfælde? hdmi bruges til at understøtte 3d funktionalitet og det kan den model du omtaler ikke, så vidt jeg ved. Det er ret irrelevant om det er hdmi 1.3 eller 1.4 for dig. umiddelbart..
Af purtsak
det var fordi jeg vil købe en onkyo surroundreciver der havde 1,4 så ville bare høre om det havde det :)
Af selliah
Hvis hans reciver har hdmi 1.4 er det da på ingen måde ligegyldigt?
Med Hdmi 1.4 kan han sende video og lyd tur/retur med blot et kabel og samtidig få fantastisk lyd :)
Af purtsak
nå nu er det blevet bestilt så håber at det kommer imorgen muhaaaaaaaaaa :D
Af parasound
lad mig høre lidt omhvordan dette lg 60 pk 250 er kunne også godt tænke mig en 60 " og der er lg jo billigt ikk

Henrik,
Af tunfisken
Har købt dette tv det er FREMRAGENDE og billedet står KNIVskarpt, har dog døjet med retention, dette er dog pt forsvundet, men skærmen har også snart kørt over 300 timer tror jeg, Jeg ville gerne have haft samsung 63" men den kostede 22.000 på daværende tidspunkt og jeg synes simpelthen ikke det var dobbelt op i prisen værd at købe dette fremfor LG 60" Jeg er glad for mit køb og kan med god samvittighed opgradere igen om nogle år uden at tabe for mange penge.

Jeg regner med at købe en 3D projektor når de kommer til at hænge udover min skærm, så blir den brugt til blurayfilm samt spil, og tv kiggeri foregår videre min 60" (B