Log ind med sociale netværk
10 sep 2010, 09:48
I know. Men ville bare høre om nogle erfaringer for brugerne herinde.
Jeg svinger imellem denne og Panasonic LD750. Hvad ville du vælge?
Er LG ikke lidt sværre at indstille for gode farver også videre?
Jeg svinger imellem denne og Panasonic LD750. Hvad ville du vælge?
10 sep 2010, 11:14
KristofferA skrev:Jeg svinger imellem denne og Panasonic LD750. Hvad ville du vælge?D25 er ganske sikkert et fint TV, men den eneste grund til at vælge det istedet for LD750, det må da vist være at man foretrækker dets design (hvilket da også kan være en helt reel begrundelse), og hvis det er svært at indstille gode farver på LG, så kan det kun være fordi der er så mange indstillingsmuligheder i menuen at man bliver helt forvirret af det![]()
10 sep 2010, 11:45
KristofferA skrev:OK. Du mener pga. af Panasonicen er LED?Pga. LED, ja, med alt hvad det medfører (incl. prisen), men mest væsentligt fordi LG har nogle gode indstilligsmuligheder i 100/200Hz menuen (blur/judder) som jeg ikke mener er der på Panasonic's TV.
10 sep 2010, 11:52
Men jeg forstå ikke idéen med blur / judder. Begge er ting jeg vil slå fra når jeg ser BD i 24FPS.
Giver det meget til alm. tv kigning?
Giver det meget til alm. tv kigning?
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto