Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af laurberg
JHP skrev:Hej allesammen,
Vi skal vel have skabt lidt handling i processen, så folk ikke falder fra.

Som jeg ser er der ca. 15 -20 tv i spil, og herefter skal der vel bare tages kontakt til tre forretninger og bagefter vælger vi den mest optimale løsning/bundle.

Jeg vil derfor opfordre Laurberg til, at få fat i nogle priser eller bede os andre om at gøre dette..

Jeg syntes det er et godt initiativ Laurberg som er til vores alles fordel. Jeg var med i et stort fælleskøb af Pioneer for 4 år siden på Recordere, og her fik vi nogle fantastiske priser.
Hej.
En af jer andre er meget velkommen til tage over og kontakte andre firmaer. Er ved og drukne i arbejde og en mulig defekt samsung skærm ps50c7705.
i trådstarten er oplyst prisen. den skulle kunne gøres bedre, andet sted
Af Ramshackles
Halløj,

Jeg kan pt tælle 21 styk:
saltefanden
mahuk
dfl
lou
rumleskaft
mikemadsen
ramshackles
-fnug (trådt ud igen)
bidstrup
kb70
brixborgx
crax
-jens525 (trådt ud igen)
westahn
jbplum
jhp
andreas88 (2 styks?)
mba001
jsc99dk
frb
tetris
janmand

Personligt vil jeg forsøge at indhente et par priser imorgen, ville bare gerne være nogenlunde sikker på antallet af skærme :)
Af Gavin
Tetris skrev:Jeg er også interesseret. Dog ikke hvis det bliver hos Fladskærmsshoppen......
Hvorfor ikke?
Af FRB
Gavin skrev:
Tetris skrev:Jeg er også interesseret. Dog ikke hvis det bliver hos Fladskærmsshoppen......
Hvorfor ikke?

Hvis du læser hele tråden, forstår du det nok.
Af dalby
Hej

Jeg er også interesseret hvis prisen er god!

Vil dog gerne vide hvilket vægbeslag der evt. følger med og om det er med 1 eller 2 par 3D briller!

Kristian
Af Saltefanden
Jeg synes at fladskærmsshoppens tilbud er okay, især hvis det er samsungs eget slim vægopslag der hører med :) Men det vil ihvertfald ikke gøre noget at indhente tilbud andre steder fra.
Af Gavin
FRB skrev:
Gavin skrev:
Hvorfor ikke?

Hvis du læser hele tråden, forstår du det nok.

ok
Af RumleSkaft
God plan at finde et mere safe sted at handle, godt spottet !

Lad os ikke glemme det er os der har guldet og dem der er sælgere!
Så lad sælgerne komme med et bud på 10+ og lokke os til at købe 20 ! via vores netværk her som har 20+ interesserede købere.
Hvis de er gode smider de beslag og evt afspiller som tilvalg !
Og jeg mener virkelig tilvalg for ellers tror jeg ikke vi bliver enige hurtig nok, hvilket desuden yderligere forværre garantien fra os om hvor mange vi er i købet fordi den jo også afhænger af prisen/indhold.
Vi risikere 5 vil have det ene og 7 det andet fede ophæng, så jeg agitere for at vi bygger tilbudet op om skærmen og antal købere til prisen, og der næst op til sælger at lave mer salg, evt % på udvalgte beslag og afspillere

Det er vigtigt der er en god og præcis beskrivelse af indhold (antal briller, model nordic! ect.) fra sælger.
kunne måske være en ide at lave handlen via et link som butikken sendte ud ? eller har vi tjeck på den del ?

nå det var mit bolle slag for nu, Ramshakle lad din indre købmand komme ud til gavn for os alle
Af jbplum
@Ramshackles

Kan du ikke skrive her i tråden, hvilke forhandlere du kontakter? Så vil jeg nemlig muligvis kontakte et par stykker også.

Som andre også er inde på, synes jeg, vi skal tage udgangspunkt i TV'et med mulighed for tilvalg af slim vægbeslag og 3D-blu-ray-afspiller.

Mvh.
jbplum
Af dalby
Hej

Lige et lille spørgsmål til tråden måske en anelse off-topic, håber det er ok, da det har betydning for mit køb af ekstraudstyr.

Jeg er selv interesseret i fælleskøbet og vil lige høre om jeg vil få mere glæde af 3D blue ray afspiller end den Playstation 3 jeg allerede har! Er det noget med den ikke kan klare 3D i 1080p eller hvad?

Eller kan det klares med en opdatering for så er det jo ingen grund til en ekstra afspiller.

Mvh Kristian
Af nanoflower
RumleSkaft skrev:God plan at finde et mere safe sted at handle, godt spottet ! ....
Jeg er helt enig med RumleSkaft, og er også interesseret, hvis prisen er fornuftig?
Af Ramshackles
Jeg har pt kontaktet wupti, komplett og computersalg a/s de to første kunne ikke sænke prisen ydereligere uden tab.. Computersalg vender tilbage senere på dagen.

Kunne være proshop var værd at kigge på også? Cinemagic lader til at have noget længere leveringstid?

Som udgangspunkt har jeg taget skærmen som det vigtigste punkt, og samtidig forhørt mig om mulighed for rabatter på ekstra udstyr såsom dongle, beslag mm.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 8