Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af NintendoB
Sig mig lige kan virkelig passe at man ikke kan søge i genrer i den tv guide som man har adgang til via sit tv som i dette tilfælde er et PS63C7705 ?

Vis jeg nu vil søg efter :

Nyheder
Film
Sport
Serier
Livsstil
Underholdning

Kan det så virkelig passe at man ikke kan det i guiden på tvet ?
Af NintendoB
Det er sq for slapt det her er der ikke nogen med samme tv som kan be eller afkræft dette ? ::l
Af NintendoB
Hallo, er der nogen?

Kan man få noget hjælp eller snakker man for døve ører her ?

:s
Af bleze
slap lige af styrmand!
Af SLL
Jeg har ikke fundet nogen søgemuligheder i guide+, hvis det er det du tænker på. Jeg tror ikke du kan.

SLL
Af NintendoB
bleze skrev:slap lige af styrmand!
Vis du har et svar jeg kan bruge til noget så er du mere end velkommen men det der hjælper mig ikke lige sry ;)
Af NintendoB
SLL skrev:Jeg har ikke fundet nogen søgemuligheder i guide+, hvis det er det du tænker på. Jeg tror ikke du kan.

SLL
Det var lige det jeg tænkt på så du har forstået mig korrekt og Tak for det. :)

Jeg var bar ved at blive tosset for jeg hade den ide at det sikket bar var mig der overset et eller andet men jeg kan så forstå at du heller ikke har den mulighed.

Så nu ryger min yousee box på igen for der hade jeg nemlig muligheden og det var noget nemmer at find rundt i.

Men igen tusen tak for hjælpen SLL
Af SLL
Jeg har selv overvejet en Yousee boks. Jeg er rimelig træt af min gamle Sony RDR-HX1010 analogs recorder billede på en fladskærm :-) Det ser rimelig elendigt ud, når man sammenligner med digital billedet.

Yes, synd der ikke er søge faciliteter i guide+, kunne være super fedt.

SLL