Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af KristofferA
Morten_J LG skrev:Det må jeg gerne - den er indtil videre eksklusiv hele produktets levetid. Nu er verden jo heldigvis foranderlig og det kan ændres efterhånden.

Beklager al hemmelighedskræmmeriet, men som branchemedlem skal jeg jo i sagens natur passe på ikke at træde vores kunder over "tæerne" - håber på din (jeres) forståelse herfor!
Har dette ændret sig på nogen måde? Kunne være rart med lidt konkurence. :)
Af Morten_J LG
Hej Kristoffer!

Beklager, jeg ikke havde set dit svar og det var lidt tilfældigt, at jeg kom forbi emnet. Af en eller anden grund, har jeg ikke fået en mail om at emnet var besvaret, men nok om det...situationen på LE850N har ikke ændret sig.

Skulle det ske, kommer der naturligvis en opdatering.
Af Carmarlin
Hej.

Står foran at skulle købe ny fladskærm og har et godt øje til LG 42LE850N.

På CineMagic forhandler de både den nordiske og europæiske model, sidstnævnte til "blot" 9998,- kr.

De oplyser at de er 100% identiske på nær den danske manual som følger med N modellen. Ellers har de samme tunere, specifikationer og dansk menu.

http://www.cinemagic.dk/shop/42-lg-42le850n-6293p.html
Se under "Peter anbefaler:"

Er der overhovedet noget i vejen for at købe den europæiske model?
Er der en speciel nordisk LG garanti som godtgør merprisen? Det er jo en dansk forhandler så der er automatisk 2 års reklamationsret.

Og sidst - er der evt nogle som har LE8500 modellen som kan bidrage med erfaringer med denne?

God weekend :)[b][/b]
Af Carmarlin
Anyone?.....eller har det været en hård weekend 8)
Af Soma
Carmarlin skrev:Hej.

Står foran at skulle købe ny fladskærm og har et godt øje til LG 42LE850N.

På CineMagic forhandler de både den nordiske og europæiske model, sidstnævnte til "blot" 9998,- kr.

De oplyser at de er 100% identiske på nær den danske manual som følger med N modellen. Ellers har de samme tunere, specifikationer og dansk menu.

http://www.cinemagic.dk/shop/42-lg-42le850n-6293p.html
Se under "Peter anbefaler:"

Er der overhovedet noget i vejen for at købe den europæiske model?
Er der en speciel nordisk LG garanti som godtgør merprisen? Det er jo en dansk forhandler så der er automatisk 2 års reklamationsret.

Og sidst - er der evt nogle som har LE8500 modellen som kan bidrage med erfaringer med denne?

God weekend :)
Ja jeg har købt 8500 modellen og jeg har ingen problemer. Det virker som det skal både med tuner og digital kortlæser og yousee kort (for mit vedkommende). Hvis du skal købe en digital kortlæser, CA modul, så er det ikke ligemeget hvilket du køber. Feks måtte jeg gennem 3 forskellige før jeg fandt et der virker til yousee. Det blev købt i fona.
Af Carmarlin
Hej Soma

Det lyder godt. Har selv yousee.
Kan du bekræfte at LE8500 har dansk menusystem?
Og hvor stort synes du problemet er med reflektioner fra skærmen?
Af Soma
Carmarlin skrev:Hej Soma

Det lyder godt. Har selv yousee.
Kan du bekræfte at LE8500 har dansk menusystem?
Og hvor stort synes du problemet er med reflektioner fra skærmen?
Ja der er dansk menu.

Refleksioner er meget udtalte så hvis du har meget lys direkte ind på skærmen kan det godt være generende. Men ellers er det et rigtig lækkert tv også når det er slukket :)
Af brouer1
Carmarlin skrev: Er der en speciel nordisk LG garanti som godtgør merprisen? Det er jo en dansk forhandler så der er automatisk 2 års reklamationsret.
Jeg ville nok aldrig købe paralelimport så længe man hører så meget om pixelfejl bl.a. også i LG tv og så er de 2års reklamationsret jo intet imod den danske pixelgaranti.
Af Soma
Det irriterer mig dog grænseløst at jeg ikke kan få lyd fra tv over anlægget via almindelige rca kabler. De udgange findes ikke på tv'et. Nogen der har et godt forslag til hvordan jeg så får lyd over min meget analoge forstærker?
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14