04 sep 2010, 04:14
Hej alle sammen.
Så blive jeg også plasma ejer men hold da kæft for et lokum af et tv sådan et 63" tommer er i forhold til det 42" tommer jeg hade før
her er lidt info på nogen af de ting jeg har oplevet med tvet ind til nu :
----------------------------------------------------------
Positiv +
Super flot billede.
Ingen døde pixels.
Ingen retentionsproblemer.
Negativ -
3D Briller mister forbindelse til tvet under film (periodisk).
Lyse vandrette striber på tværs af skærmen - billede her er låndt fra dennisthomsen.dk men viser meget godt hva jeg selv opliver :
http://dennisthomsen.dk/wp-content/uplo ... tripes.jpg .
Tvet buzzer en del under mørke scener.
---------------------------------------------------------------------------
Er enlig glad nok for tvet men kan nogen sige mig om et tv som fra start af buzzer en del, Bliver sådan noget bedre med tiden eller værre ?.
Det med 3D brillerne som mister forbindelse har andre oplivet dette ?.
De lyse vandrette striber som jeg ser på skærmen de ødelægger en del af helhedsindtrykket syntes jeg men kan man kom dem til livs på nogen måde ?.
Eller skal man bar lære at live med dem eller hvordan ser i andre på det problem vis det da er et problem ?.
Så blive jeg også plasma ejer men hold da kæft for et lokum af et tv sådan et 63" tommer er i forhold til det 42" tommer jeg hade før
----------------------------------------------------------
Positiv +
Super flot billede.
Ingen døde pixels.
Ingen retentionsproblemer.
Negativ -
3D Briller mister forbindelse til tvet under film (periodisk).
Lyse vandrette striber på tværs af skærmen - billede her er låndt fra dennisthomsen.dk men viser meget godt hva jeg selv opliver :
http://dennisthomsen.dk/wp-content/uplo ... tripes.jpg .
Tvet buzzer en del under mørke scener.
---------------------------------------------------------------------------
Er enlig glad nok for tvet men kan nogen sige mig om et tv som fra start af buzzer en del, Bliver sådan noget bedre med tiden eller værre ?.
Det med 3D brillerne som mister forbindelse har andre oplivet dette ?.
De lyse vandrette striber som jeg ser på skærmen de ødelægger en del af helhedsindtrykket syntes jeg men kan man kom dem til livs på nogen måde ?.
Eller skal man bar lære at live med dem eller hvordan ser i andre på det problem vis det da er et problem ?.