Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Fredtoft
niepe02 skrev:Køber du 7700 eller 7705 hos www.cinemagic.dk føger der INGEN briller med... :((
Eller Samsung Prestige Service for den sags skyld (hvad man så ellers synes om den).
Af Jens525
Er lidt ligeglad med brillerne. Ved der kommer nogle nye typer briller som skulle være bedre, og da 3d indhold ikke er det der mest af for tiden, haster det ikke på den front.

Men tror stadig jeg holder mig til den nordiske model. Især pga. prestige service, og alm. reklamation. :)
Synes kun jeg har hørt godt om prestige service. Nogle der har hørt dårligt om det?
Af abemand666
Jens525 skrev:Ved der kommer nogle nye typer briller som skulle være bedre, og da 3d indhold ikke er det der mest af for tiden, haster det ikke på den front.
Hvor har du set at der skulle komme nye briller?

Jeg har netop bestilt fra elgiganten. Orkede ikke at vente længere på det review, så jeg tog chancen.
Senest rettet af abemand666 03 sep 2010, 15:30, rettet i alt 1 gang.
Af Jens525
Blev vidst omtalt her på siden for et par uger siden...
Men ved ikke hvornår de kommer.
Af ladjo
Ok, tak alle.

Har så også lige bestilt, Samsung PS50C7705 incl. originalt vægbeslag
hos Elmutanten. Leveres på onsdag.
Brugte dog cinemagic til at presse prisen med, man er vel jyde 8)

Bliver voldsomt spændende. Glæder mig. Havde ellers besluttet jeg ville have et Pana...
Af Jens525
Hej ladjo
Håber du bliver glad for dit tv.
Hvor meget fik du så presset prisen ned?
Skal jo selv til at udføre sammen handling inden så længe :)
Af Filosof302
Fredtoft skrev:
niepe02 skrev:Køber du 7700 eller 7705 hos www.cinemagic.dk føger der INGEN briller med... :((
Eller Samsung Prestige Service for den sags skyld (hvad man så ellers synes om den).
Hvordan kan man vide om de forskellige e-shops samsung produkter er underlagt den service?
Af Jens525
Mener det skal være en dansk/nordisk model. Og derfor ikke parallel import. Kan ses i model nummeret som i dette tilfælde skal være 7705.
Hvis dette er tilfældet er man dækket af prestige service.
Af Lambertsen
jeg er stødt på dette vægbeslag hos Av-cables, som ser fuldstændig identisk ud med det originale samsung :D
Dog uden Samsung logo'er osv, også koster det kun 1/4 :P

http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/vaeg ... 66_da.html

Kan man regne med at dette beslag passer som det originale, specifikationerne siger det samme :)

Er også snart den lykkelige ejer af et PS50C7705 :D
Af Lambertsen
slet ingen der har erfaringer med ovennævnte beslag fra av-cables ? :D
Af Lambertsen
Jeg prøver lige en sidste gang, det kan da ikke passe at alle der har et samsung fjernsyn der er monteret på væg har givet 1k for beslag, når man kan få et der på udseende ser ligeså dan ud til 289,-

Er der slet ingen der har erfaringer med dette beslag:

http://www.av-cables.dk/vaegbeslag/vaeg ... ag_til_led _fladskaerme_32_55_4166_da.html

Eller vil folk hellere råde mig til at købe det originale vægbeslag, som så koster 1000kr istedet for ? :D
Af trykkertor
Nej, det til AV-Cables er lige så godt.
Købt det. Det er helt ens til Samsung sit.
Samsung sit koster meget mere fordi det er "originalt ekstraudstyr".