Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af BrianH
Alle Philips ny tv er gode, selvom entusiaster prøver på at overgå hinanden med at kritisere deres tv.

Prisen er ikke speciel billig og modellen er så ny at der ikke er mange der har købt det, og slet ikke "entusiasterne" her på flatpanels.
Af metallica2
Rasmus Larsen skrev:Ja, utallige gange.

Det ene er testet her på siden:
http://www.flatpanels.dk/test.php?subac ... 1279023009

Det andet er Philips "billige" model, og jeg synes ikke du bør satse på den.

Er det så mat eller sådan noget glas front der er på tvet? Jeg mener kan man spejle sig i skærmen eller er det sådan en mat skærm?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Tag et kig på anmeldelsen selv i stedet. Det står sort på hvidt...
Panelet på 5605H er mat med en meget svag blank overfladebehandling. 5605H har ingen alvorlige refleksioner fra panelet i dagtimerne og generelt klarer 5605H sig godt i dagslys. Reflektioner er reduceret betydeligt på panelet, men den blanke, sort ramme har dog nogle refleksioner.
Billede
Af BrianH
Nu har I vel set, at det ikke er 5405H (som Rasmus anbefaler) der er blevet testet, men 5605H.
Af Esben
Jeg skulle hjælpe med at finde et 32" full-hd fjernsyn der både skulle bruges til fjernsyn, computerskærm og filmafspilning, og der kiggede vi også på Phillips fjernsynet. 3 ting gjorde at det faldt fra.
Det er rigtig svært at finde nogen anmeldelser der giver et fingerpeg om kvaliteten, der mangler DVB-C tuner og der er begrænset understøttelser for medieafspilning via USB (kun billeder og musik).

I stedet faldt valget på Samsungs LE32C530, som er blevet anmeldt rigtig flot, har alle typer tunere, og kan afspille alle slags film (inkl. fx mkv/h.264), billeder og musik fra USB. Og så er prisen rigtig god, vi hentede det hos Fleggard for 2.999,- Hun er rigtig glad for det på alle leder, så i det prisleje vil jeg anbefale dig at kigge på den model.