Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Martin Sjøstrand
Leste ett eller annet sted på forumet om at sortnivået på denne TV-en ble målt lavere enn Panasonic VT20. Er den noen som har lest det samme (og kan eventuelt hendvise meg til kilden) eller har jeg drømt?
På siden www.dennisthomsen.dk tester han fjernsynet, og linker til en test der måler de lave tal du tænker på
Senest rettet af Martin Sjøstrand 01 sep 2010, 16:48, rettet i alt 1 gang.
Af Fjellapen
Takk Martin, det var der jeg leste det :)
Af HAT
sfriis: Ifølge manualen deaktiveres TV'et egne højttalere når man benytter det analoge audio stik bagpå. Kan du bekræfte dette?
Det ville jo være rart både at kunne benytte TV'ets højttalere og hvad end man har tilsluttet den analoge udgang samtidigt.
Jeg har ellers lige brugt min dag på at fræse et optisk kabel ind i væggen da jeg heller ikke troede at TV'et havde analog-out. O_O

Nogle som ved om man kan kan styre delay på lydudgangene?
Jeg har købt en digi->analog konverter Jeg er lidt nervøs for at lyden ikke kommer helt i sync med min løsning.

/Hans
Af sfriis
HansThulin skrev:sfriis: Ifølge manualen deaktiveres TV'et egne højttalere når man benytter det analoge audio stik bagpå. Kan du bekræfte dette?
Det ville jo være rart både at kunne benytte TV'ets højttalere og hvad end man har tilsluttet den analoge udgang samtidigt. .....

Nogle som ved om man kan kan styre delay på lydudgangene?
Jeg har købt en digi->analog konverter Jeg er lidt nervøs for at lyden ikke kommer helt i sync med min løsning.

/Hans
Hey, ja jeg kan bekræfte at lyden i de indbyggede højttalere deaktiveres, desuden kan man ikke korrigere lyden når man bruger analog udgang - ærgeligt, for det ville være rart at kunne justere bas/discant, eller som minimum at kunne vælge mellem film og tale (tv-avis) - hvor lyden PT har for meget bas. Lyden er perfekt i film (efter min smag).

Det ser ud som om man kan styre "delay" der er ihvervtfald et menupunkt - men jeg har ikke testet det, så jeg ved ikke meget mere end det der står i manualen. - men jeg har lagt et par billeder op af menuen, som den ser ud når man har tilsluttet ekstern højt. bemærk at de fleste menupunkter nu er utilgængelige (grå)

http://picasaweb.google.com/slocfriis/SamsungPS505507#

/Søren
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22