Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Ellegaard74
Har lige købt den. Haft den i 2 timer så mere info senere.. :)
Af Bjonne
Hej Lars, hvad er dit første indtryk af skærmen ?

Jeg overvejer nemlig selv at købe en. Jeg har dog ikke kunnet finde ud af hvad forskellen mellem denne og PS50B855 er :s

Pft.
Bjonne
Af Ellegaard74
Første indtryk er at den er rimelig god. Har ikke fået kigget så meget på den endnu, eller indstillet den.
Forskellen er at B855 er sidste års model....

Skal nok vende tilbage snarest med hvordan den performer
Af Sifat
Har haft muligheden for at se 2 ps50c675. Begge havde et problem med den hvide farve når man prøvede at indstille dem væk fra butiksfarveladen. En normal indstilling på dem medfører at man får en grønlig glød.
Hvad retention angår er de to modeller jeg har set dumpet. Et gammelt pana px81 klarer det problem meget bedre. Jeg havde ikke forventet den mængde retention baseret på andres omtale af samsung plasma generelt.

Sortere kanalerne er et helvede indtil man bruger et lille program som gør det muligt at sortere dem på sin computer. Der findes en tråd på forum der guider en igennem proceduren.

DVB-S tuneren virker fint og kan modtage DVB-S2 hdtv.

Har ikke haft muligheden for at teste cinemasmooth buggen, men sortniveauet på fjernsynet er ikke hvad jeg havde forventet baseret på omtalen af samsungs 2010 plasmaer. Så det kan tænkes at denne model også lider af den bug da jeg kun har set 50hz materiale.
Af Ellegaard74
Jeg har returneret mit 675, primært også pga retention..... men ellers er det et yderst godt tv.......
Har bestilt et ps50c7705 istedet. Får det den 13 når jeg kommer hjem fra ferie, så glæder mig....:)

Oplevede umiddelbart ingen forskel i sort om det var 50 eller 60 Hz.....