Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej derude

Er der nogen der ved, om der er nogen forskel på disse modeller, og i så fald, har det nogen konsekvenser?
På Cinemagic's hjemmeside står der at de er identiske, men prisen på den sidstnævnte er ca. 660 kr billigere. Jeg ved godt den ene er en europæisk model og den anden er dansk, men gør det noget hvis der stadig er dansk menu?
Af red_martians
Det er tidligere set at ikke-nordiske modeller kan mangle mpeg4 og/eller DVB-c. Det er nok de to første til du skal være opmærksom på.
derudover ved jeg at det der normalt adskiller en 67xx fra de mindre versioner er internet-funktionen. der bl.a. gør at man kan gå på internettet, men også styre sit fjernsyn med sin iphone hvis man er til den slags. Som jeg kan se det har en 6705(15 også noget bedre billede end en 6005. Jeg har dog ingen idé om en 6510 er baseret på det ene eller det andet. Personligt ville jeg nok have svært ved at købe et produkt jeg ikke har set eller læst en anmeldelse af, så man ved hvad man køber.
Af aznhandles
6510 modellen er ikke et dansk TV.. Der er tale om parallel importering af CineMagic. dvs. tv'et er ikk omfattet den danske garanti. Du risikerer at betale for reparation uanset hvornår du har købt den.. Så hellere lad vær med det.