Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af reaper24
hej nu har jeg købt tv og vil da lige dele denne info med jer

sony center i vejle sælger sit kdl ex500 46" tv for 6000 kr i lcd udgave.
tvet har fulld hd. 100 hz. dnla, samt usb 2.0

men det er kun her og der er få tilbage
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg har lige tilføjet modelnummeret til overskriften, så folk der ikke er interesserede i EX500 ikke bliver skuffede når de besøger tråden ;)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis det er hos Sony Center, så er der måske en chance for at andre af deres butikker laver samme tilbud. Prøv at give dem et kald:
http://www.sonycenter.dk/
Af larsprop
Nu skal man vist tage den pris med et gran salt.
Har lige ringet til Sony Center Vejle, der kunne fortælle mig at der var tale om en misforståelse. Kunden snakkede 46", sælger troede det var 40", så idag har kunden indbetalt 2000kr, så prisen røg op på 8000kr. Hverken i Vejle, Århus eller Randers ville de gå under 8000kr, det kan slet ikke betale sig for dem var beskeden...
Har sælgeren fra Vejle snydt mig i telefonen, eller er der en opdatering fra trådstarteren???
Af reaper24
i må lige undskylde her.

sælgeren jeg handlede hos lavede en fejl og troede jeg mente 40" for det kan du få hos dem for 6000

så det er ikke tale om 46" jeg undskylder

træls man tror man har gjort et fund og så en sælger har dummet sig;)

så måtte punge de 8000 kr ud og nu er mit tv på vej til mig:
Af larsprop
Jep, super træls for dig... efter min mening burde du få det til 6000kr når han nu lavede en fejl, men det slipper man sjældent fra at kræve.
Jeg var ellers klar til at køre til Vejle (bor i Århus), men ringede lige først hvor de så fortalte mig at det var en fejl.
Jeg har så istedet været i Bilka hvor de har 46" modellen bare som AEP (den europæiske) til 6999kr i denne uge... Regner med at det er det samme, nu har jeg i hvert fald købt den. Eneste mangel er vel de 5 års garanti man får i Sony Center.
Er der nogen der ved om der er nogen forskel mellem den nordiske og den europæiske model?
Af reaper24
har netop spurgt sony om hvad aep står for.- og det sku rent faktisk være deres garanti du er dækket under da aep står for det kommer fra sonys lager. men hæng mig ikke op på det.
da det igen var samme sælger der sagde det:)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Læg lige mærke til at Sony Center og Sony ikke er det samme. Sony Center er ligesom et Panasonic Center en forhandler, som selv stiller garantien. Det er ikke noget du generelt får på et dansk Sony-produkt.