Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg er på udkig efter en Blu-ray afspiller med indbygget HD optager (og Dvb-C tuner til mit Yousee signal). Jeg har ikke behov for at kunne brænde det videre på Blu-ray/DVD bagefter, hvilket jeg også mener man ikke kan i øjeblikket. Det må gerne være en panasonic, så den passer til mit fjernsyn, men hvis prisforskellen er stor, så er det underordnet.

Hvilke modeller findes der og hvilken kan i anbefale? Prisen spiller ind, da de virker ret dyre..

På forhånd tak for hjælpen :-)
Af michaelthrane
Det var vidst derfor jeg ikke kunne finde nogle på mine søgninger på nettet :D

Er der nogen der ved om Panasonic er igang med at komme men en model, eller evt andre producenter, så prisen kan komme en smule ned?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
IFA messen kører jo fra og med denne uge, så der præsenteres uden tvivl noget i samme stil fra mindst én anden producent. Hvornår du så lige kan få fingre i det er en anden sag...
Brugeravatar
Af MigSelv
michaelthrane skrev:Det var vidst derfor jeg ikke kunne finde nogle på mine søgninger på nettet :D

Er der nogen der ved om Panasonic er igang med at komme men en model, eller evt andre producenter, så prisen kan komme en smule ned?
Hej
Panasonic er på vej med 5 nye modeller, så vidt jeg husker. De er alle med HDD ( op til 1 TB ), bluray drev og et par af dem er tillige 3d kompatible.
Hvordan de er udtyret på tunersiden, erindrer jeg ikke.
Af michaelthrane
Mange tak for jeres hjælpsomme svar, jeg sætter lige projektet på standby indtil videre :)