Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PF
Jeg har sgu lidt svært ved at lure hvilke ophæng min P50S20E kan klare, så er der nogen af jer som har nogen links eller andet til det tv?
Af PF
Ah lækkert yakken. Tak for det. Jeg var nemlig i tvivl om den brugte VESA, og det kan sagtens være at jeg har overset at den kunne bruge dem, da jeg lå og kiggede på Panasonics hjemmeside.

Jamen så er det jo bare at gå i krig med at købe et :)
Af PF
Jeg ringede lige til en Panasonic forhandler og fik af vide at den hedder:

B: 400mm
H: 300mm
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg er næsten sikker på, at de fleste beslag i denne størrelse alligevel ville kunne justeres ind så det passede. Det nemmeste var selvfølgelig bare at måle afstanden mellem hullerne bagpå TV'et, som du jo så nu har fået at vide er 400 mm i det horisontale plan og 300 mm i det vertikale.
Af PF
yakken skrev:Jeg er næsten sikker på, at de fleste beslag i denne størrelse alligevel ville kunne justeres ind så det passede. Det nemmeste var selvfølgelig bare at måle afstanden mellem hullerne bagpå TV'et, som du jo så nu har fået at vide er 400 mm i det horisontale plan og 300 mm i det vertikale.
Det var bare lidt svært at komme til at måle omme bag på tv´et grundet hvor den står :)

Men jeg fandt et ophæng hos Proshop.dk som passer til det. Kostede vist 240,-