Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Akyhne
Men fjernbetjeningen kan andre tricks. Takket være en ekstra tuner i 9-serie-fladskærmen kan man sende tv til skærmen på fjernbetjeningen. Så kan man smugkigge på Champions League-kampen på fjernbetjeningen, mens kæresten ser Desperate Housewives på tv'et. Eller omvendt.
Hmm, måske har man handlet for tidligt lol

Kilde: http://www.t3.dk/flagskib_fra_samsung?source=update
Af Martin Sjøstrand
Jeg tænkte også først, fandens også der ikke er en ekstra tuner i min 7705, så jeg kunne købe fjernbetjeningen, og bruge den funktion.... Så tænkte jeg, at hvor meget vil man dog bruge den feature efter en uge, når "wow" faktoren har lagt sig? :)

Syntes stadig den er stilet, men uden tv featuren.... Så er Samsung Remote app'en til min iPhone vel ret meget lig denne fjernbetjening. Forøvrigt super fed app :)
Af Crax
Martin Sjøstrand skrev:Så er Samsung Remote app'en til min iPhone vel ret meget lig denne fjernbetjening. Forøvrigt super fed app :)
Hvilken version af OS kører du? Min app går ned ret hurtigt efter opstart på en iPod OS 4 :-(
Af Martin Sjøstrand
Jeg kører ios4 på en iPhone 4

Jeg har kun lige brugt den en times tid i går aftes, og oplevede ingen Problem. Min kæreste oplevede den pludselig ikke kunne finde tv'et på en 3GS.... Men lukkede ned og op igen, så var den der igen
Af Thunder1969
Hvad bruger i af netværk trådløs eller trådet. Mit c7705 er koblet til netværket via kable og det er ikke lykkes for mig at få iPhone til at finde tv'et
Af Martin Sjøstrand
Vi har koblet trådløst til. Med den der Samsung usb fætter. Ved ikke helt hvad det har at sige, men jeg skulle fifle en del med indstillingere for det kørte, men læste mig frem til, at det i netværksmenuen der hedder noget med Samsung link/netværk... Noget i den stil, skulle slås fra, før det virkede?

Det lød nok forvirrende, og jeg har ikke meget styr på hvordan det virkede :)