Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kender nogen til securator.dk de har en udvidet garanti og service til alle nye tv´s hvor du blandt andet får :

4 års fuld garanti og service på din hjemmeadresse.

100 % pixel garanti i hele perioden.

Burn-in garanti i hele perioden.

Ingen selvrisiko.

Nyt tilsvarende produkt ved totalskade.

Forsikringen dækker udgifter til reparationer, reservedele og arbejdsløn, funktionsfejl, transport og låne tv.

Dækker overalt i Danmark - ikke Færøerne og Grønland - ingen selvrisiko.

Alt dette til godt en 1kr om dagen som de selv skriver...

Men hvad siger i til det ville det være en ide for en mand som jeg som er pisse bang for at købe plasma tv her skal jeg jo ikke tænke over noget men bar bruge lortet væl viden at jeg er godt dækket ind ?.

www.securator.dk
Af noxity
Når du skriver totalskade, så skal du være opmærksom på at det kun er ved produktionsfejl. Du kan ikke bare hele cola i TVet.

Det er ikke en Cola-forskring, det er en udvidet service-aftale.
Af NintendoB
noxity skrev:Når du skriver totalskade, så skal du være opmærksom på at det kun er ved produktionsfejl. Du kan ikke bare hele cola i TVet.

Det er ikke en Cola-forskring, det er en udvidet service-aftale.
Har du røget has ? O_O

De kan da kald den hvad de vil og nej klart man ikke skal hel cola i sit tv det snakker jeg da heller ikke om.

Der er bar tale om en udvidet service-aftale som du selv skriver, Jeg har ikke selv fundet på alle de ting jeg har skrivet ind her i tråden det er noget som du selv kan find på ders hjemmeside..

Jeg vil bar høre om nogen kendt til dem og eventuelt kunne anbefal dem eller for den sags skyld deres produkt ikke noget om Cola-forskring så det ved jeg ikke hvor du har det fra ! ;;)