Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa alle sammen. har lige fået mit lg 50pk760 ind af døren idag, monster lækkert tv, men jeg kan ikke finde nogle danske radio kanaler på den, der er kun 11 udenlandske kanaler? Nogen der har et tip til at finde de danske?

På forhånd tak Daniel
Af MaxThrane
Kan det være noget med, at du skal vælge land/frekvens i TV'et og så skanne igen?
Af daniel2561
MaxThrane skrev:Kan det være noget med, at du skal vælge land/frekvens i TV'et og så skanne igen?
Har bare valgt dansk og så brugt de frekvenser som står inde på stofas hjemmeside? Det burde vel være nok?
Af MaxThrane
Det burde det, ja. Mener bare, at jeg har set nogen herfra der skulle vælge Finland før de kunne se alle kanaler... Prøv dig frem evt.? :) Det er nok det eneste bud jeg kan give dig her og nu :)
Af daniel2561
MaxThrane skrev:Det burde det, ja. Mener bare, at jeg har set nogen herfra der skulle vælge Finland før de kunne se alle kanaler... Prøv dig frem evt.? :) Det er nok det eneste bud jeg kan give dig her og nu :)
Det prøver jeg da lige så. :)
Af daniel2561
har prøvet nogle forskellige lande nu og det er de samme kanaler der kommer frem. O-O
Af daniel2561
Er der slet ingen som har en løsning til dette problem? :((
Af Soma
Jeg ved ikke om det har noget at sige men hvis du bruger dvb-c skal netværks-id indstilles til 151
Af daniel2561
Soma skrev:Jeg ved ikke om det har noget at sige men hvis du bruger dvb-c skal netværks-id indstilles til 151
Okay, det vil jeg da prøve. :)
Af daniel2561
Martin Sjøstrand skrev:Det er ikke fordi de danske strejker nu? :p
Haha nej dog ikke. :D
Af noize
Kan 760'eren spille radio?

Off topic: Buzzer / brummer skærmen? - eneste der afholder mig fra at investere i et?
Af daniel2561
noize skrev:Kan 760'eren spille radio?

Off topic: Buzzer / brummer skærmen? - eneste der afholder mig fra at investere i et?
kan kun høre noget hvis jeg ligger øret på venstre bagside, og det er meget lidt man kan høre, så det er super synes jeg. :)