Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Steenfeldt
Hejsa

jeg står lidt i et dilemma..

jeg er ikke særlig god til det med tv. Derfor vil jeg gerne have jeres råd. Det jeg søger er et tv med godt billed, godt til spil og film. Jeg er så noget frem til ovenstående tv, men ved ikke hvilket jeg skal vælge. Jeg hælder mest til LG'en, men jeg ved ikke om dens 200 HZ teknologi er god nok? Derudover er jeg i tvivl om kontrasten. Jeg kan ikke helt finde ud af forskellen. Så er der ikke lige en der vil forklare forskellen?
jeg har forstået at de har samme modtager, men kan den ene måske modtage bedre end det andet?

ellers hvis i har nogen kommentarer ville det være super! :)

p.s hvis i har nogen tv i den samme prisklasse med de samme kvaliteter i mener der er bedre, så må i endelig sige til!
Af Steen Bay
EX700 er stort set bare en tyndere udgave af EX500, og det betaler man så lidt ekstra for, og får nok desværre også en mere ujævn (Edge-LED) baggrundsbelysning med i købet. Billedkvaliteten på LD750N kan du nok få et indtryk af ved at læse de to tests af SL8000 og LE850N her på siden. Designet er noget mere ordinært, men til gengæld koster LD750N så kun det halve af LE850N.
Af Steenfeldt
Jeg har læst de tests. Ud fra dem vil jeg vælge LG'en, men kan man være sikker 750'eren er lige så god som SL8000?
Af Steen Bay
Steenfeldt skrev:Jeg har læst de tests. Ud fra dem vil jeg vælge LG'en, men kan man være sikker 750'eren er lige så god som SL8000?
Vil tro at LD750N har bedre billedkvalitet end SL8000 da det er en nyere model, og da det ikke har reflekterende frontglas (som SL8000 og LE850N), men man kan vel ikke være 100% sikker på noget.. 8)
Af Steenfeldt
Har man nogen ide om hvornår de har lavet tests af LD750?

Jeg kan nemlig ikke finde en forhandler hvor de sælger det.
Brugeravatar
Af KristofferA
Proshop har LD750N - Fandt det på hifipriser.dk :)