Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kjeldsen
TV'et er fra 2007 og modellen tror jeg kom i 2006. Hvordan vil det klare sig ift. til moderne LCD 32"? Her tænker jeg på Samsung LE32C455, LG mv. i samme prisleje (2500 kr - 3500 kr).
Kjeldsen skrev:TV'et er fra 2007 og modellen tror jeg kom i 2006. Hvordan vil det klare sig ift. til moderne LCD 32"? Her tænker jeg på Samsung LE32C455, LG mv. i samme prisleje (2500 kr - 3500 kr).
Er det et TV du har eller et du overvejer at købe brugt? Anyway, 4 år er ret lang tid i TV-verdenen, og uden at kende modellen, så vil jeg gætte på at den ville klare sig dårligt i en sammenligning.
Af Kjeldsen
Det er en demomodel hos en forhandler jeg har kig på. Forhandlerne er dog ikke lige i nabolaget, men jeg vil da godt køre de 40 km., hvis billedet stadig er fint ift. de billige modeller der findes idag.

Det er lyden og design der tiltaler mig. Tests fra dengang siger at sortniveauet var rigtigt godt, men at de analoge indgange trak ned. Den har dog hdmi, så analoge indgange er jeg ligeglad med.

Jeg kan ikke leve med lyden i de billige LCD skærme, og vil helst ikke have separate højttalere.