Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af daniel2561
Halløj alle sammen.

Skulle gerne snart få mit lg 50pk760 ind af døren og det kunne jeg godt tænke mig at få op på væggen.

Men jeg har overhovedet ikke forstand på sådan nogle ophæng, så er der nogen som kan anbefale et godt robust ophæng som ikke koster særlig meget.? O-O

Hilsen Daniel :D
Af mjkc
I pakken findes der nogle afstandsklodser, der kan øge afstanden til skærmen. Jeg har selv sat en af de mindste på og øget afstanden lidt. Det har også været nødvendigt pga. at hdmi indgangen jo vender bagud og jeg ikke havde et hdmi-stik md vinkel. Jeg har ikke oplevet problemer med varmen.
Af daniel2561
mjkc skrev:I pakken findes der nogle afstandsklodser, der kan øge afstanden til skærmen. Jeg har selv sat en af de mindste på og øget afstanden lidt. Det har også været nødvendigt pga. at hdmi indgangen jo vender bagud og jeg ikke havde et hdmi-stik md vinkel. Jeg har ikke oplevet problemer med varmen.
Arhh okay, smart nok. Du skal have mange tak for svaret, tror jeg smider en bestilling efter sådan et ophæng så.

Er du ellers tilfreds med dit tv? Glæder mig fandme til at få mit selvom det "kun" er pk760 :)
Af mjkc
Super tilfreds. Jeg har haft det siden maj og ikke haft nogle negative oplevelser overhovedet. Ingen plasma buzz (kun hvis jeg lægger øret om bag skærmen - det gør jeg ikke så tit :) ) I flatpanels test opleves der noget retention - det har jeg overhovedet ikke haft. Vedr. indstillinger har jeg anvendt dem fra testen på flatpanels og billedet er bare super.

Der er flere her på siden, der siger at 760'erne er lige så god som 950'eren - så gæld dig bare.

God fornøjelse.
Af daniel2561
mjkc skrev:Super tilfreds. Jeg har haft det siden maj og ikke haft nogle negative oplevelser overhovedet. Ingen plasma buzz (kun hvis jeg lægger øret om bag skærmen - det gør jeg ikke så tit :) ) I flatpanels test opleves der noget retention - det har jeg overhovedet ikke haft. Vedr. indstillinger har jeg anvendt dem fra testen på flatpanels og billedet er bare super.

Der er flere her på siden, der siger at 760'erne er lige så god som 950'eren - så gæld dig bare.

God fornøjelse.
Klasse, nu glæder jeg mig endnu mere, men du skal have mange tak for hjælpen :D
Af daniel2561
Suneeee skrev:- Hvor har du købt dit 760 :) ?
Nemoit, men har ikke fået det endnu, og er ved at være godt træt af ham der ejer det, synes han virker noget useriøs..
Af Suneeee
Øv det var lidt hvad jeg frygtede - Har selv bestilt igennem Redcoon, det var lidt billigere også får man afhentet produktet frit og kvit hvis man ikke ønsker det inden 14 dage.. - Men nu har jeg lige skrevet et brev til dem for er sku også godt træt af dem, de har ændret leveringsdatoen 4-5 gange på en uge uden at informere mig.. Så har afbestilte og håbede på nemoit men ja han virker ikke til at være videre interesseret i at sælge - hvor lang tid siden er det du bestilte :)?
Af daniel2561
Suneeee skrev:Øv det var lidt hvad jeg frygtede - Har selv bestilt igennem Redcoon, det var lidt billigere også får man afhentet produktet frit og kvit hvis man ikke ønsker det inden 14 dage.. - Men nu har jeg lige skrevet et brev til dem for er sku også godt træt af dem, de har ændret leveringsdatoen 4-5 gange på en uge uden at informere mig.. Så har afbestilte og håbede på nemoit men ja han virker ikke til at være videre interesseret i at sælge - hvor lang tid siden er det du bestilte :)?
Dem har jeg også fat i mine overvejelser, men der var mange som sagde god for nemoit. jamen bestilte i mandags, og han har først sendt tv'et afsted fredag, selvom han havde tv'et på lager. synes det er lidt dårlig service at det skal tage så mange dage for ham at gøre det, men har skrevet til ham at hvis jeg har ikke har tv'et senest torsdag, så sender jeg skidtet tilbage til ham, da jeg skal nå og tegne en forsikring inden 14 dage fra den dag jeg betalte det, altså mandag.
Af Suneeee
Hvad så daniel fik du så tv'et og hvis ja hvad er så dine første indtryk - Jeg har bøvlet med det redcoon igen nu, nu har jeg venter 2 uger og det er lige blevet udsat en uge mere så nu har jeg bedt om pengene tilbage.. Ved ikke om jeg skal prøve hos nemoit - udover langsom levering har du ellers oplevet noget negativt ? :)