Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg overvejer at købe et Panasonic G20, og i den forbindelse vil jeg gerne høre, om der er nogen der har erfaringer med opsætningen fjernsyn+NAS?

Jeg vil gerne bruge min Synology DS209 og G20'erens DLNA funktion - kan jeg få de to til at afspille .avi og .mkv-filer sammen?

Jeg har gode erfaringer med WDTV Live, men vil gerne bruge den et andet sted i huset...

Tak for feedback!!
Af syncroniq
Hey,

G20 er ikke et DLNA fjernsyn hvis du spørger mig. Det eneste det understøtter er MPEG-2 video. Ingen musik, ingen DIVx, ingen MKV. Det står også i manualen.

Divx er kun understøttet igennem USB.

Har sat en 209+II op med G20, og blev lidt skuffet over G20s ringe understøttelse.
Af david123
Ja, det har jeg også fundet ud af. Ærgerligt, at det ikke bare spiller. Men med en WDTV Live virker det hele nu ret godt alligevel..
Af hkima
Har selv G20 og LG Nas med DLNA. Jeg kan streame alt både musik og video, har ikke prøvet med Divx, så jeg synes den understøtter alt hvad jeg skal bruge den til.

Mvh

Kim
Af Lassie76
Mojn,

Søg efter PK760 på denne side, så finder du et godt plasma tv, der understøtter det, du søger. Jeg ved, det er billigt hos www.nemoit.dk, men det er vist parallelimport, så der skal tilkøbes en sikring, men det er stadig billigt.