Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Mit panasonic plasma er 3 år gammelt og det er lige startet med at lave en underlig lyd. Det er som om den summer oppe i toppen bagpå skærmen. Det summer i 10 sekunder og så stopper det igen. Og sådan fortsætter det. Det er både når det er standby og når det er tændt. Det lyder som om der er noget luft der fiser ud af det. Er der andre der har haft dette problem eller er der nogen der kender til det? Skal det repareres og hvad koster det? Mvh morten
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der sidder nok en blæser i toppen som kører hvis TVet er varmt. Hvilken model er der tale om?
Af mopaw99
yakken skrev:Der sidder nok en blæser i toppen som kører hvis TVet er varmt. Hvilken model er der tale om?
Der er tale om TH-37px70ea. Det er lidt til venstre fra midten og det summer selvom det har været slukket længe. Tak for feedback.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Jeg husker ikke PX70, som havende blæsere indbygget, så det lyder måske mere som selve transformatoren, som siger en lyd. Kan du se blæsere under udluftningshullerne?
Af mopaw99
yakken skrev:Jeg husker ikke PX70, som havende blæsere indbygget, så det lyder måske mere som selve transformatoren, som siger en lyd. Kan du se blæsere under udluftningshullerne?
umidelbart ser det ikke ud som om der er nogen blæsere og det lyder heller ikke som om der er nogen. Men der er varmt når det står tændt.