Log ind med sociale netværk
15 aug 2010, 16:48
Akyhne skrev:
Vi er alle "biazed" af vores egen favorit og derfor kan vi diskutere endeløst.
Akyhne skrev: De første modeller af den gl. model gik ofte i stykker. Jeg driver et PS3 forum og kun få har haft problemer og kun med de gamle modeller. De nyere fede 40GB modeller samt slim modellen har jeg ingen der har haft problemer med.Og dermed er du nok mere partisk end os andre, som bare er ejere af konsollerne. Du er nærmere på grænsen at være inhabil i denne sag.
15 aug 2010, 17:15
Men ja, selvfølgelig er jeg "PS3 fan".
Jeg kan af gode grunde ikke nævne dårligdomme ang. Xbox'en da jeg har og vil komme til at eje en. Men jeg kan da nævne et par stykker ang. PS3'en. Nobody's perfect!
* Visse spil har problemer med onlineforbindelsen.
* PS3'en larmer (det gør alle konsoller).
* Selvom PS3 håndtaget (trådløs) holder batteriet i lang tid, er det stadig møjirriterende når det skal lades op.
* Det er irriterende at styre en BD/DVD film med håndtaget. En Sony remote er påkrævet.
* Udvalget af spil HAR været alt for lille.
* Næsten alle kørende PS3'er kan ikke spille PS2 spil, kun PS1 - dårlig bagudkompatibilitet.
* Den blanke overflade på den gamle model samler støv.
PhDream skrev:Og dermed er du nok mere partisk end os andre, som bare er ejere af konsollerne. Du er nærmere på grænsen at være inhabil i denne sag.Sikke en gang vrøvl. Jeg driver et lille GT forum med nogle venner - et sted at arrangere løb m.m. samt arrangere andre spil. Jeg blev tilfældigvis admin da jeg havde et dybdegående kendskab til fora og hjemmesider.
Men ja, selvfølgelig er jeg "PS3 fan".
Jeg kan af gode grunde ikke nævne dårligdomme ang. Xbox'en da jeg har og vil komme til at eje en. Men jeg kan da nævne et par stykker ang. PS3'en. Nobody's perfect!
* Visse spil har problemer med onlineforbindelsen.
* PS3'en larmer (det gør alle konsoller).
* Selvom PS3 håndtaget (trådløs) holder batteriet i lang tid, er det stadig møjirriterende når det skal lades op.
* Det er irriterende at styre en BD/DVD film med håndtaget. En Sony remote er påkrævet.
* Udvalget af spil HAR været alt for lille.
* Næsten alle kørende PS3'er kan ikke spille PS2 spil, kun PS1 - dårlig bagudkompatibilitet.
* Den blanke overflade på den gamle model samler støv.
LE40C675 + CA-modul + Canal Digital = genialt
15 aug 2010, 20:07
Så vidt jeg ved, er der endnu ingen løsning på PS3/Pana problemet. Ellers ville kyndige folk som Bantam sikket give resten af os besked.
Ponduus skrev: @PhDream: Er problemet ikke løst angående kompatibilitetsproblemer med Panasonics tv? Eller var det Onkyos problem med Panasonics tv jeg her blander sammen?Det er vist Onkyo/Pana problemet, der er løst.
Så vidt jeg ved, er der endnu ingen løsning på PS3/Pana problemet. Ellers ville kyndige folk som Bantam sikket give resten af os besked.
16 aug 2010, 16:46
Snakkede lige med min ven. Den nyeste Xbox 360 han har, kører stadig men bliver næsten aldrig brugt! De andre døde med 'red ring of dead' som vidst er en udbredt fejl for Xbox.
Hans PS3 er den gamle 80GB version, der kan spille PS2 spil. Han har haft den næsten siden PS3'en udkom i 2006 og den kører 2-6 timer hver dag.
Så er det rettet.
Hans PS3 er den gamle 80GB version, der kan spille PS2 spil. Han har haft den næsten siden PS3'en udkom i 2006 og den kører 2-6 timer hver dag.
Så er det rettet.
LE40C675 + CA-modul + Canal Digital = genialt
16 aug 2010, 16:57
1. Har ikke købt ud fra design.
2. Online er fint til mit brug.
3. Kan bedre li PS3 controller .
4. Støjsvag.
metallica2 skrev:Vi er alle "biazed" af vores egen favorit og derfor kan vi diskutere endeløst.PS3 slim ejer.
Ja det er rigtigt men jeg vælger xboxen fordi
1. Den har et feder design.
2. Den er bedre online (og jeg ved godt man skal have et gold card men heller betale lidt ekstra for noget godt end noget lort)
3. Joy stikket er mere behageligt i længerer tid.
4. Den er støjsvag.
Men hvad synes i?
1. Har ikke købt ud fra design.
2. Online er fint til mit brug.
3. Kan bedre li PS3 controller .
4. Støjsvag.
PS50C7705
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto