Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Samsungs modeller kan godt fungere sammen med en computer, men du skal være opmærksom på, at den skal tilsluttes med det analoge D-SUB (VGA) kabel for at få den korrekte opløsning.
Hvis du vil bruge den som decideret computerskærm, så synes jeg dog ikke et Tv er specielt praktisk.
Af PurusLotion22
Jeg er faktiskt også ret interesseret i det der fjernsyn. Det skal kun bruges til at se tv med og dvd-film, måske også til Playstation 3 engang i fremtiden ;) ... er det ellers et godt køb?
Brugeravatar
Af azrael
For lige at gøre opmærksom på det (igen :p): "bare tv" er en af de sværeste discipliner for et LCD-tv. Det er ikke uden grund, at man som regel får præsenteret fladskærme med DVD billede. Mange købere ville løbe skrigende væk hvis de så tv-billedet, særligt fra alm. antenne. Om muligt bør man anvende et digitalt signal, hvis man har adgang til det via sin antenneforening. DVB-T er også brugbar.
Af PurusLotion22
Jeg har ellers også planer om at købe en selector...
Brugeravatar
Af azrael
PurusLotion22 skrev:Jeg har ellers også planer om at købe en selector...
Det er nok ikke det værste valg du kunne have truffet. Lige nu og her er det nok det bedste billede du får på en "flad". Jeg mener selvfølgelig ikke Selector alene, men DVB-C som bl.a. TDCs Selector og Stofas "digitale spejl" anvender.