Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
;)
Senest rettet af purtsak 12 aug 2010, 21:28, rettet i alt 1 gang.
Af mhca
Hvis jeg må komme med en lille opfordring ud fra de få tråde, jeg indtil videre har set fra dig:

Prøv at benytte mere beskrivende tråd-emner.
Evt. også udvis en smule ekstra tålmodighed. Man kan ikke forvente fyldestgørende svar samme dag, selvom det ville være rart.

Fortsat god jagt på svaret :)

Mvh. Martin

Update:
Til de undrende... jeg foreslog dette, mens tråden hed "til flatpanels", fyi
Senest rettet af mhca 12 aug 2010, 12:32, rettet i alt 1 gang.
Af bleze
Hvad med at prøve at søge selv? Jeg tror ikke flatpanels ligger inde med hemligheder som de ikke må dele med os andre
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Den kommer efter IFA og der vil helt sikkert være fokus på IFA 2010 messen.

Så forvent en lanceringsdato og en pris i forbindelse med IFA 2010 messen, som starter 3. september.
Senest rettet af Rasmus Larsen 12 aug 2010, 09:53, rettet i alt 1 gang.
Af Martin Sjøstrand
Som nævnt af mhca, så vil jeg også sige, hav lidt tålmodighed. Du poster klokken lidt i 23, og en time senere er du utålmodig efter et svar. Det er jo begrænset hvor mange der sidder oppe på flatpanels på det tidspunkt. Hvis folk kender svaret, skal de jo nok byde ind, uanset om du i næsten alle dine tråde, skriver et spørgsmål, og så lidt efter sidder og tigger efter svar eller ej. Folk herinde er nu søde til at hjælpe hvis de ved det

og igen som en anden siger, prøv selv at søge lidt, hvis du ikke kan vente på svar, så finder du nok noget. Nu aner jeg ikke noget om releasedate, eller andet på dette tv, men prøvede lige at google lidt rundt, og kunne kun finde frem til, at den ikke har fået nogen releasedate (det tog mig 2 min), så derfor er der nok ingen der præcist kan svare dig. Du kunne jo også skrive en mail til Philips. Kan de så ikke svare dig... ja så er der nok ikke mange andre der kan :)
Af purtsak
ok
Senest rettet af purtsak 12 aug 2010, 21:27, rettet i alt 1 gang.
Af metallica2
purtsak skrev:jeg har sgu da søgt selv jeg kunne da ikke finde det og hvis i keder jer sååååååå meget at med det samme der er en der ikke gør det sådan som i vil have det så lad helt være med at svar tak men tak til rasmus for svar
De prøver på at hjælpe dig.........
Af mhca
metallica2 skrev:
purtsak skrev:jeg har sgu da søgt selv jeg kunne da ikke finde det og hvis i keder jer sååååååå meget at med det samme der er en der ikke gør det sådan som i vil have det så lad helt være med at svar tak men tak til rasmus for svar
De prøver på at hjælpe dig.........

Præcis.
Min opfordring var venligt ment. Da jeg så at emnet hed "til flatpanels" var min første tanke faktisk, at du ville henvende dig til Rasmus og Yakken, fremfor til alle de aktive brugere.
Det er ikke altid, at man gider kigge i alle trådene, men snarere dem, som man mener, at man kan læse noget interessant i eller hjælpe i.

Ved at have en upræcis emne-titel kunne en bruger, der netop havde hørt de seneste rygter om Philips' nye 21:9 TV måske overse din tråd, hvormed du ville gå glip af et brugbart svar.

Jeg håber ikke, at jeg har fornærmet dig med min venlige opfordring.

Mvh. Martin