Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Lykkegard
Hej Tunfisken

Det ser ud til at være et meget godt vægophæng det der.
Dog skal du være opmærksom på at stikkene på dit tv vender bagud.
Jeg har lige modtaget mit LG pk760 igår, og kan se at mit vægophæng som efterlader 14mm til væggen måske er for smalt.

Så skal du ud og kigge på nogle vinkeladaptors til fx. HDMI :)

Men du kan helt sikkert bruge det vægophæng. Du kan se hvilke 'VESA' standarder det kan bruges til.
Din 60" bruger VESA 600x400mm og det understøtter dette vægophæng også.

God jagt til dig!

Og fed skærm du har valgt dig. Den er rigtig lækker!
Af tunfisken
Lykkegard skrev:Hej Tunfisken

Det ser ud til at være et meget godt vægophæng det der.
Dog skal du være opmærksom på at stikkene på dit tv vender bagud.
Jeg har lige modtaget mit LG pk760 igår, og kan se at mit vægophæng som efterlader 14mm til væggen måske er for smalt.

Så skal du ud og kigge på nogle vinkeladaptors til fx. HDMI :)

Men du kan helt sikkert bruge det vægophæng. Du kan se hvilke 'VESA' standarder det kan bruges til.
Din 60" bruger VESA 600x400mm og det understøtter dette vægophæng også.

God jagt til dig!

Og fed skærm du har valgt dig. Den er rigtig lækker!
Hej tak for respons, og JA stikkende vender BAGUD det er rimelig skod, men så godt man kunne få hdmi vinkel stik, dog har jeg valgt HDMI stikket nr 2 på fjernsynet som sidder i siden, nu er det bare antennestikket, det stikker OGSÅ bagud, ved du om det kan være på væggen stadig med det beslag? for antennestikket kan jeg jo ikke flytte rundt på

Eneste mulighed ville så være at sætte min yousee boks op igen og fører antennestikket derover i, men synes det er irriterende med flere bokse og fjernbetjeninger stående når der nu engang er DVB-C tuner i selve tv´et så det ville jeg gerne være foruden, man kan ikke få vinkelstik-antennestik vel?

Og måske kan det godt være der alligevel men ved det ikke, vil ha tv så tæt på væg som muligt :)