Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej FP,

Jeg har netop erhvervet mig en Samsung 40c7705, og går nu med overvejelser i forhold til hvad jeg skal gøre for at få noget lidt bedre lyd til den.

Jeg har kigget på denne soundbar fra Harman Kardon:

Harman Kardon SB15

Er der nogle der har erfaringer med den?

Hvis der er nogen der har andre gode idéer til hvad man kan gøre er jeg også meget interesseret i at høre hvad det kunne være.

Mit behov er udelukkende lyd til fjernsynet, spil og film.

Jeg vil meget gerne undgå alt for mange kabler i stuen, og jeg har derfor svært ved at forstille mig en ordentlig surround løsning.

Tak på forhånd, og tak for et fedt site.

Mvh. Kristian
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Det er selvfølgelig lidt afhængigt af dine krav. Jeg har ikke så stor erfaring med diverse soundbars, men min holdning til dem er, at de er et fint alternativ til den meget flade lyd i de nye meget flade Tv. Det primært er til lidt blandet Tv-brug, og altså ikke til film og musik.

Du kunne eventuelt overveje nogle af de systemer, som kommer med trådløse højttalere. Samsung har blandt andet lagt op til noget, og du kan læse mere om flere af dem på forsiden i morgen :)
Af Evil-Henchman
Uhh det lyder spændende, så må jeg lige slå lidt koldt vand i blodet.
Det passer nok også meget godt da jeg får skærmen i morgen, så kan jeg lige gå og lytte lidt til de 'flade' højtalere lidt, så bliver glæden ved et nyt system nok også det størrere :)
Af Captain Awesome
Jeg står faktisk og leder efter et 2.1 system/soundbar til et 46C8705. Den fra Harman Kardon ser ekstremt fristende ud, især til 3.643kr hos Cinemagic! Hvordan kan de sælge den så meget billigere end konkurrenterne er mig en gåde, nogle som ved noget om det?
Af THM
paralelimport