Brug denne kategori til at tale om digitale såvel som analoge tv-tunere, samt andet modtageudstyr

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mr Bang
Hej.

Jeg tænkte på om det var muligt at købe en 3D blue ray og se 3D film på et ikke 3D tv så G20E. og i det skal man have briller og skal man også have panasonic briller til panasonic skærm. ligesom man skal hos samsung?
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nej, det er ikke muligt. Du skal have et dedikeret 3D-TV for at se 3D-indhold, dvs. hos Panasonic skal du have et VT20.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Sådan er det med alle TV. Det skal være bygget til 3D for at kunne håndtere signalet.
Af Gavin
Mr Bang skrev:Når det er lidt øv
Ja det ville ski være smart hvis det eneste man skulle anskaffe sig bare var en 3D blu ray afspiller! ;)
Af Minii
Ja, el. et Mpeg2 fjernsyn, for at se Mpeg4 kanaler :o ?

- Ja undskyld, synes bare tingene siger sig selv meget godt.

Btw. har hørt utrolig mange dårlige erfaringer med 3D billeder, så måske man skulle vente lidt tid endnu, med at invistere i det. Især nu når brillerne samtidig bliver forynet.

- Har ikke selv gidet at bruge tid på 3D endnu. Finder det stadig "usmart", at sidde med briller på..
Af Gavin
Minii skrev:Ja, el. et Mpeg2 fjernsyn, for at se Mpeg4 kanaler :o ?

- Ja undskyld, synes bare tingene siger sig selv meget godt.

Btw. har hørt utrolig mange dårlige erfaringer med 3D billeder, så måske man skulle vente lidt tid endnu, med at invistere i det. Især nu når brillerne samtidig bliver forynet.

- Har ikke selv gidet at bruge tid på 3D endnu. Finder det stadig "usmart", at sidde med briller på..
Hehe, well.. Jeg har ikke ventet som du kan se.
Det er dog ikke udelukkende for 3Ds skyld jeg har skiftet tv. Har længe kigget efter nyt, da det gamle 32" var ved at blive ret lille :D