Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af akanhjo
Starter på handelshøjskolen til september og jeg skal bruge en bærbar computer.
Lige som fjernsyn er der rigtig mange at vælge imellem, jeg har selv øjne på en mac book.

er der nogen der kan anbefale en god studie computer med 13 tommer skærm? Er der oget man skal være opmærksom på at en mac ikke kan i forhold til et studie eller hvad skulle være "unødvendigt"?
Af Ponduus
Jeg starter sjovt nok også på Handelshøjskolen til september. Den i Århus vel at mærke.

Jeg har kig på disse to:

ASUS UL80VT-WX077V

og

Asus Ul30A/VT

Den primære årsag: batterilevetiden. Den skulle være virkelig god på disse og har ladet mig fortælle, at en strømkilde ikke altid er til at finde.
Af akanhjo
all right. interessant.. Men en macbook har også levetid på op til 10 timer nu til dags, så det burde også være nok. Men man får den jo aldrig op på de 10 timer. Hvis man kunne få den på 6-8 skulle det også kunne gøre det..

men tak for dine forslag, de er i betragtning..

De kan vel også bruges lidt bedre i hjemmet hvis de skal kobles til tv og andet sjov..
Af Ponduus
akanhjo skrev:De kan vel også bruges lidt bedre i hjemmet hvis de skal kobles til tv og andet sjov..
Nemlig. Min gamle bærbare har ikke HDMI, så det er helt sikkert et plus.