Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
Har lige købt LG 60pk250n hos justbuyit, men tjekkede LG's hjemmeside http://www.lg.com/dk/tv-audio-video/tv/LG-60PK250N.jsp, hvor der står; Mulighed for at afspille en lang række medieformater direkte via USB – som f.eks. DivX-HD og mkv Det kan den så ikke. Fejlen står ikke ved justbuyit, så de siger det er LG's fejl og LG siger jeg skal snakke med justbuyit. Jeg har godt nok 14 dages returret, men så skal jeg til at betale 1000 kr i forsendelse eller selv køre op og aflevere det. Så jeg må godt nok sige at jeg er lidt skuffet over LG. Hvad gør jeg?
Af purtsak
ps LG har erkendt fejlen men problemet er mit
Af Dahlsen
???
Justbuyit har solgt dig et produkt som er mangelfuld eller defekt ?? Så er det da deres problem, ellers er det pengene retur.
Præcis som alle andre steder..
Af Long John89
Du skal bare fortælle JustbuyIt at det er dem der skal betale, hvis du vil ha sendt den retur, når det er en "reklamation"...
Af purtsak
justbuyit skriver på deres hjemmeside at den ikke har det usb haløj men det har jeg ikke set jeg kiggede på lg hjemmeside fordi jeg troede den var mest rigtig
Af Gavin
purtsak skrev:justbuyit skriver på deres hjemmeside at den ikke har det usb haløj men det har jeg ikke set jeg kiggede på lg hjemmeside fordi jeg troede den var mest rigtig
Ja, det ville jeg så også ha troet hvis det var mig, ville gå ud fra at det var der butikken havde sine oplysninger fra.

Men LG siger så at det er dit eget problem at de har givet forkerte oplysninger til dig?

De skriver sikkert også et eller andet sted med småt at der tages forbehold for skrivefejl eller lignende, så der er nok ikke så meget at gøre?
Af purtsak
bytter det imorgen til pengene så mister jeg godt nok 300kr plus jeg skal køre ca 160km ialt surt surt !:(
Af Lars K
Har den en USB Serviceport? kan kan du muligvis aktivere media funktionen i service menuen. Hvis du altså er klar på at pille lidt ;)
Af purtsak
har pakket tvet sååååå gider ikke pille hehe :p
Af PhDream
Ville det ikke være en bedre og nemmere løsning at købe en lille medieafspiller til ca. 600 kr.? Det vil ca. koste dig det samme, når du nu skal køre 160 km. Og så slipper du for bøvlet med at pakke og fragte et kæmpe tv.

Med mindre man returnerer tv'et af andre grunde og bruger manglende formatunderstøttelse som undskyldning.

Den mangel der er ved tv'et og den enkle løsning på problemet opvejes af bøvlet med at sende tv'et retur.
Af purtsak
altså når jeg ikke får det jeg tror jeg køber bliver jeg sgu sur og jeg gider sgu da ikke og have en ekstra boks så jeg bytter det bare tilbage gider sgu da heller ikke støtte LG når de erkender fejlen og ikke gør noget ved det basta !:(
Af mbm
Men hvordan var billedkvalitet?
Personligt er jeg ligeglad med den USB-funktion, men kunne godt tænke mig et 60".
Har helt overset denne model. Har kun kigget på 550 og 760.