Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Zira
Da jeg ikke har pengene til det 40" tv jeg godt vil have. Og det nuværende tv er mere eller mindre stået af. Vil jeg gå ud og investere i et 32" tv som på længere sigt vil blive et soveværelse TV.

Jeg har kigget på følgende TV.

Krav

LCD
Max 3500,-
Samsung, Sony, Lg eller Philips
100hz
DVB-T og DVB-C tuner
MPEG 4
FULL HD

Jeg har kigget lidt på følgende tv, men jeg syntes det er en jungle at finde rundt.
Men her er de TV jeg har kigget på.

LG 32LD450N

LG 32LD450

Samsung LE32C535

I må meget gerne komme med foreslag til hvad i mener vil egne sig bedst. Og gerne komme med anbefalinger til andre TV i mener er bedre til prisen
Af Steen Bay
De TV du nævner har ikke 100Hz, og det bliver nok også svært at finde til prisen, men hos dustinhome kan du få et 37" LG LD420 til 3499,- og det virker som et ganske godt bud/tilbud i prisklassen.
Af Zira
Nåh okay så har pricerunner haft skrevet forkert i produktbeskrivelse.
37" bliver for stort. Da TV´et kun skal erstatte det nuværende indtil der er penge til et 40" sony.

Så det skal være 32"
Af Zira
Det må koste op til 3800
Men vil helst holde mig på omkring de 3500
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Nu kender vi jo ikke de nærmere omstændigheder, men er 3500 kr. ikke en ret stor portion af prisen på et 40" Sony TV, som du vel nærmest smider i skraldespanden? Under alle omstændigheder, så bliver det et low-end TV du får for 3500 kr., så hvorfor ikke gemme pengene til dit indkøb af Sony'en?
Af Zira
de 3500 er ikke til Sony´et.
Problemet ligger i at jeg på nuværende tidspunkt har et fjernsyn stående.
Hvor jeg er heldig hvis billedet ikke fejler og hvis lyden ikke forsvinder indenfor 5min. og kommer igen sådan løbende.

Derfor vil jeg ud og investere i et 32" tv som skal erstatte dette.
Når jeg på et tidspunkt har råd til det sony jeg vil have.
bliver 32" til soveværelses TV.

Jeg ved godt 3500 ikke er ret meget. Jeg kan som sagt trække den op til 3800,- men så heller ikke mere.

Jeg er træt af at sidde og se tv i blå farver og med lyd der kommer og går. Derfor denne investering.

Kan du anbefale nogle 32" ?
Af Zira
Ellers tak BrianH.

Jeg vil have en fladskærm 32" som jeg kommer til at skulle bruge til Soveværelse på et tidspunkt
Af Steen Bay
Zira skrev:Ellers tak BrianH.

Jeg vil have en fladskærm 32" som jeg kommer til at skulle bruge til Soveværelse på et tidspunkt
I Elgiganten kan du få et 32" Samsung C455 til 2499,- og det er sikkert et ganske fortræffeligt TV. Det har ikke 100Hz, men det er heller ikke så afgørende. Mange foretrækker faktisk at slå 100Hz fra da det som regel har en del uønskede bivirkninger.
Af Captain Awesome
Nogle som har erfaringer med C455, for kunne godt se ud til at være et rigtig godt køb for 2500kr. Jeg er meget fristet, men ville være rart med lidt indtryk af tvet...

Umiddelbart det perfekte budget tv til soveværelset
Af -Henrik-
Jeg har et LE32C455 til salg for 1.999,-
Det er et glimrende tv, men jeg vil gerne have et større.