Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af amarone
Det TV, du har fundet frem til er - vil nok mange mene - det bedste til prisen. Det er dog ikke Full HD, som du jo skriver det skal være.
Så skal du op i en S20 50" - det koster dog godt 1.500 kr. over dit budget.
Men stadig: Du har fundet frem til et rigtig godt TV, Full HD eller ej.
Af pipper
Jeg vil gå så vidt og sige at du ikke kan få et godt tv i den størrelse til den pris.
Af Gavin
metallica2 skrev: i skal have haft set tvet i virkeligheden så jeg ikke får anbefalet et eller andet l*rte tv.
Burde det ikke være dig der skulle se det i virkeligheden inden du køber? ;)
Af metallica2
pipper skrev:Jeg vil gå så vidt og sige at du ikke kan få et godt tv i den størrelse til den pris.
Hvad for et tv kan jeg så få i den prisklasse der er godt lige meget tommer?
Af metallica2
Gavin skrev:
metallica2 skrev: i skal have haft set tvet i virkeligheden så jeg ikke får anbefalet et eller andet l*rte tv.
Igen off topic!!!!!! !:(
Af pipper
Panasonic G20 vil være et godt bud.

Men det kommer også an på om du skal spille dagen lang på det, så ville jeg nok vælge et andet.
Af Gavin
metallica2 skrev:
Gavin skrev:
Lidt måske, men jeg har vel stadig ret?

Hvis jeg så skal rette op på mit "off topic" og give et bud på et tv lige meget tommer, så kunne du kigge på det her: http://www.wupti.com/Produkter/170134_( ... artnersite

Er jeg sikker på mange andre også vil anbefale ud fra "lige meget tommer"
Af metallica2
Gavin skrev:
metallica2 skrev:
Gavin skrev: Burde det ikke være dig der skulle se det i virkeligheden inden du køber? ;)

Hvis jeg så skal rette op på mit "off topic" og give et bud på et tv lige meget tommer, så kunne du kigge på det her: http://www.wupti.com/Produkter/170134_( ... artnersite

Ok. Men jeg har prøvet at spille over et mega fladskærm og jeg følte jeg var inde i spillet kan man også med dette tv alstå føle man er inde i spillet? Og kan man få dette tv i 47"
Af metallica2
pipper skrev:Panasonic G20 vil være et godt bud.

Men det kommer også an på om du skal spille dagen lang på det, så ville jeg nok vælge et andet.
Hvad for et ville du så anbefale for det er vist et jeg skal spille over hele dagen lang altså når jeg har fri fra arbejde
Af Gavin
metallica2 skrev:
Gavin skrev:
metallica2 skrev: Igen off topic!!!!!! !:(

Ok. Men jeg har prøvet at spille over et mega fladskærm og jeg følte jeg var inde i spillet kan man også med dette tv alstå føle man er inde i spillet? Og kan man få dette tv i 47"
Jeg ved ikke om man ligefrem kan føle at man er inde i spillet på et 42" tv. Har ikke selv prøvet at spille på det, men der er mange andre herinde der har købt netop G20, så måske der kommer nogen der kan svare dig på det. :)

Det næste efter 42" er 50", men så skal du smide omkring 3.000 kr. mere op på bordet. Og det er jo alligevel en del fra dit maks på 6.500 kr.

Men det kan godt være det ikke er det bedste til hele dagen lang som en anden også nævner..