Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ChaucerDK
Desværre ikke... har nu givet op og foreløbig sat mine gamle pc-højtalere fra pc'en til stuen. Så må jeg købe et ny grafikkort med hdmi, når jeg får råd...
Af ChaucerDK
Jeg er virkeligt begyndt at hade mit Sony!!!!!! har nu investeret i nyt grafikkort og hmdi efter nvidia og sony begge sagde at det var den andens problem og at jeg skulle købe et grafikkort med hdmi. Det er nu gjort og sluttet - MEN STADIG INGEN LYD!!!!!!!!!!!! hvad f****** skal jeg gøre?!?!?!
Af Babeh
Gå ind i kontrolpanelet og så administrer lydenheder og aktiver lyd via HDMI, skulle meget gerne hjælpe
Af MrDanielson
Hej. Jeg har samme problem.

Jeg har mit Samsung PS50B535 Plasma-TV, hvor jeg oplever det samme, at kun billedet bliver overført, på samme måde som #0 nævner, via DVI -> HDMI.
Derefter smider jeg et jackstick i pc'en og over på fladskærmen, og der kommer bare ingen lyd ud. Har prøvet alle lydenheder i indstillingerne, og ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre efterhånden...

Anybody?
Af Crax
ChaucerDK skrev:Jeg er virkeligt begyndt at hade mit Sony!!!!!! har nu investeret i nyt grafikkort og hmdi efter nvidia og sony begge sagde at det var den andens problem og at jeg skulle købe et grafikkort med hdmi. Det er nu gjort og sluttet - MEN STADIG INGEN LYD!!!!!!!!!!!! hvad f****** skal jeg gøre?!?!?!
Som udgangspunkt mener jeg ikke at et grafikkort leverer lyd, uanset hvilket format udgangsstikket har. Måske hvis grafikkortet understøtter noget pass through, med et stik fra lydkort og ind i grafikkort, men det er vidst en sjældenhed. Er muligt jeg tager fejl :-)

Forbind PC og TV som det tidligere er beskrevet, med HDMI/DVI kabel i grafikkort og et alm. lydkabel (mini jack han i begge ender) fra lydkort (grøn port) til TV.
Nærstuder din manual og arbejd videre med indstillingerne for TV'et - det er umiddelbart det eneste der burde virke...
Af MrDanielson
Det ser ud til at virke hos mig nu - beklager offtopic., det er jo ikke min debat - jeg gjorde som altid. DVI -> til HDMI og så jack til lyd. :)