Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.
Har fået sådan et lækker tv, men vil selvfølgelig gerne have det op og hænge.
Har haft kigget på SAMSUNG WMN1000BXXC ophænget, men det er lidt dyrt synes jeg.
Hvad er der af alternativer? Det behøver ikke kunne dreje/tilte osv...

Mvh
Peder-D
Af Nico
Har selv samme tv og når det skal op og hænge har jeg tænkt mig at lave et beslag selv. To metalplader der hver har en lille bukket kant, både tyndere og meget billigere end Samsungs eget beslag..
Af Kristian
United laver et der få tv'et lige så tæt på vægen som samsung org. beslag
og du kan efterfølgende vippe det ud i bunden så man kan komme til ledninger. der er indbygget vatterpas i den del du sætter på vægen.
set til kr. 299,-
Af selliah
Jeg har ligesom nico lavet mit beslag selv, en stål wire og 4 skruer :) det hænger ski som en normalt billede og holder fint :)
Af jensholm
Jeg kan intet lave selv, så det er desværre ikke en mulighed ;)
Kan du smide et link til det billige ophæng?
Af jensholm
Synes ikke det der United ser ret slim ud?
Du må gerne lige skrive tilbage med det andet, lidt alternative, ophæng. Det er godtnok billigt, er spændt på at se om det også dur ;)
Af jensholm
Lykkegard - har du fået sat det op? :)
Af Mysen
Synes godt lykkegard kunne vende tilbage med status, for jeg egentlig ret spændt på om det virker.:) Desuden er den jo faktisk yderligere 2mm tyndere end den originale fra Samsung
Af LaMancha
Mysen skrev:Synes godt lykkegard kunne vende tilbage med status, for jeg egentlig ret spændt på om det virker.:) Desuden er den jo faktisk yderligere 2mm tyndere end den originale fra Samsung
Jeg har det der, det virker præcis ligesom Samsungs originale...

Det føles ikke så robust, men 40" hænger fint i det.

Dog vil jeg ikke anbefale at bruge den der vippe anordning, den kan gøre at tv'et hopper af monteringerne, hvilket mit gjorde - nåede dog at gribe det :-)
Af Mysen
Super.. Tak for anmeldelsen. Jeg tror jeg tager chancen med det så, og ellers er det jo kun 129 kr.
Af jensholm
Så er det vægbeslag det bedste bud?
Skal først have hængt mit op den 1. spetember, da jeg skal flytte der, så du må gerne skrive en anmeldelse af den når du engang får sat det op. ;)
Skal faktisk bruge 2 stk, et til mit 32" i soveværelset og et til mit 40" i stuen :)