Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af morten89
Hej

Jeg tænkte der var nogen der kunne hjælpe mig lidt herinde? Jeg skal have et nyt tv og er meget i tvivl om hvad jeg skal vælge, jeg har tænkt lidt på de 3 her:
40pfl7605h
40hx700
40C6005

Det er dem jeg ligger og svinger lidt imellem.
Jeg spiller meget ps3 og ser mange film, jeg har en stor og lys stue.
Jeg håber der er nogen der kan hjælpe

MVH
Morten
Af Arki
Til de priser som de andre er til vil jeg jo klart anbefale 40g20e, bruger nemlig selv lidt ps3 på den og den har bestemt ikke nogen problemer plus mine blurays får nyt liv på sådan en flot skærm.

så med mindre at plasma går mod din egen tv overbevisning, vil jeg mene du får mest for dine penge på den skærm.

Hilsen Fristrøm.
Af Steen Bay
Du får mest for pengene ved at købe et 'almindeligt' (lidt tykkere) LCD-TV, og her kunne f.eks. LG LD750N nok være et fint bud, men hvis det skal være et tyndt såkaldt LED-TV (som også er LCD), så har de nævnte modeller sikkert hver deres styrker og svagheder. Andre muligheder kunne være lidt dyrere modeller som LG LE850N og Panasonic D25. Et plasma-TV som Panasonic G20 er fint til spil, men nok ikke så optimalt hvis man har en lys stue.
Af morten89
Fristrøm:
Tak for dit svar, men jeg må nok indrømme jeg ikke er så meget for plasma. Jeg tror os efter hvad jeg har læst og læst, så bliver det philips jeg tager....

Steen Bay:
Tak for dit svar, LG er faktisk rigtig godt med og har en fin pris, men jeg vil have Led (lcd) så jeg tror jeg tager Philips også fordi den har ambilight...

Mange tak for jeres begges svar og hjælp