Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jydenersej
Er der nogen der har 46PFL9704, EL-GIGANTEN sælger denne til kr. 16.999 i næste uge. Ville det være et godt køb, eller skal man se tiden lidt an med 46PFL9705 da jeg syntes at en listepris på kr. 26.999 er i overkanten!! og jeg har en ide om at jeg ikke får for 10.000 kr mere skærm i den nye 9705, Hvad er jeres vurdering her i dette SUPER gode forum???
Af siccio
Har det på samme måde, listeprisen er lige til den rigelige side iforhold til 9704, og i det hele taget kontra andre gode kvalificerede løsninger.
Så ser lige tiden an ang. priser når andre butikker får dem hjem, når Philips får fingeren ud og levere skærmene O_O
Glæder mig til at se tests af 9705, bliver spændene hvad den kan leve op til, med den pris.
Af PerJ
Er der noget nyt om eller (bruger)anmeldelser af Phillips 9705, og hvem ved, hvor man kan se det?
Af PerJ
Jeg opgav at vente mere og fik mit 9705 i 46 tommer leveret i går.

Jeg er indtil videre meget tilfreds, både med udseende, ambilight og billedkvaliteten, selvom jeg kun har valgt de grundlæggende indstlilinger og endnu ikke finindstillet det. Jeg har ikke oplevet nogen problemer endnu og kan kun høre en meget svag summen fra ambilight, når jeg kommer helt, helt tæt på, men udlignes af selv en meget lav lydstyrke fra tv'et.

Weekenden skal gå med at "brugerteste" det med masser af tv-kiggeri og HD-film (ikke i 3D), så hvis nogen har noget, jeg skal kigge særligt efter (både godt og skidt), så lad mig høre.
Brugeravatar
Af kwc
Hej Per

Tillykke med tvet!

Jeg har led efter kanaler og film i fullHD - desværre tilbyder YouSee jo kun 720p og 1080i... Gælder også deres film shop.. Derfor er jeg meget interesseret i og Philips online film sendes i fullHD.. Hvis Du finder info omkring dette må Du gerne skrive lidt.

PS. Tror desvære at man er nød til at investere i en BluRay afspiller for at få Fuld udnyttelse af tv'et.
Af PerJ
Hej kwc
Ja, jeg har selv lige sat Blueray-afspiller op sammen med tv'et, og ja i Fuld HD kommer det helt til sin ret.
Jeg ved ikke så meget om onlinetjenesterne endnu, men hvis der finder ud af noget, skriver jeg det her.