Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af john_doe_dk
Jeg havde bestilt en LG L203WT, 20" TFT, da en af mine venner har den og den fungere fint til mit brug, nu kan den så desværre ikke skaffes hjem, og der vil gå 14 dage inden de kan skaffe model nr større hjem.

Jeg spurgte så hvilken 20" han ellers kunne anbefale til samme pris og spec.
det blev så til en Samsung SyncMaster 205BW, som de har på lager, jeg kunne godt bruge den i denne weekend).
link: http://www.edbpriser.dk/Products/Listpr ... ?ID=204023

Jeg har læst en test på samsung 204, så vil høre om jeg kan forvente en ligeså god skærm måske lidt bedre end den som i anmelder her på side. ?

Skærmen skal bruge til battlefield 2, Quak 4 og need for speed også noget dark messiah, og lignede spil. min pc er en opteron 170(2 ghz dual core oc til 2,2-2,4), x1900xtx(512 mb ram), 2 gbram, så den skulle ligge i den gode ende af ydelse.
Hvis du kender til denne skærm som kom med din erfaring
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Forvent ikke noget bedre, men ca. ligeså godt. De er bygget på samme teknologi.
Af john_doe_dk
Så de vuderes ens af dig.
Jeg set min ven spille spille bf2 på skærmen fra LG og rollespil og jeg synes den klare det fint.
Jeg sidder lige pt. på en lg1730b med 8 ms og den klare bf2 fint.
Det vigtigste for mig er at der ikke er slør og de andre ting som vil ødelægge spiloplevelsen.
Jeg så på den nec x2 i havde test af og den var da lækker, men synes ikke jeg vil ligge 4500 for skærmen.

Så en ok skærm når man vil give ca 2500+- et par 100 kr. ????
Af Juleulven
L2000CE har jeg købt ... jeg er generelt tilfreds ... jeg kom fra en Viewsonic VG712 17"

det jeg i særdeleshed er glad for er, den lidt højrere skærmopløsning, det størrer skrivebord (jvfr 20"), drejeskiven så skærmen kan justeres lidt nemmere, at den er højde justerbar er i særdeleshed et STORT plus for mig.

den er også noget bedre end min gamle skærm til gråtoner & lysindfald ... mv .. men jeg er generelt rigtig glad for den skærm ..
Af john_doe_dk
lukker tråden. har bestilt en Samsung SyncMaster 205BW