Log ind med sociale netværk

04 aug 2010, 22:19

Jeg er så flov lige nu  

Jeg har været SÅ irriteret og sur på Panasonic BD65 og sagt, at den var elendig og skulle landsforvises, fra min stue. For jeg synes jeg havde rodet med diverse indstillinger, og den blev bare ved med "ikke at være god nok"
Men ak. Manglende tålmodighed gjorde, at jeg meldte noget ud, som slet ikke passer... Jo lidt. Den ER klart langsommere end Sonys nye modeller. Og den larmer også mere. Men billedet.... Det er super.
Jeg fandt sgu nøglen i indstillerne. Så nu kører den 1080/24, uden problemer og fnidder...
Så. Sorry about the fuzz....

Jeg har været SÅ irriteret og sur på Panasonic BD65 og sagt, at den var elendig og skulle landsforvises, fra min stue. For jeg synes jeg havde rodet med diverse indstillinger, og den blev bare ved med "ikke at være god nok"
Men ak. Manglende tålmodighed gjorde, at jeg meldte noget ud, som slet ikke passer... Jo lidt. Den ER klart langsommere end Sonys nye modeller. Og den larmer også mere. Men billedet.... Det er super.
Jeg fandt sgu nøglen i indstillerne. Så nu kører den 1080/24, uden problemer og fnidder...
Så. Sorry about the fuzz....

LG C9 55"  Sony STR-DN850 surround Panasonic UB700 og et mindre DALI/Aragon satellitter, som er bundet af, med 2 stk SVS PB 1000 subs

05 aug 2010, 10:46

Kan du ikke kort skrive hvad du gjorde for at løse problemet, så andre kan læse din tråd senere og måske få løst samme problem. Du bliver næppe den sidste som vil opleve dette.

05 aug 2010, 11:22

LG C9 55"  Sony STR-DN850 surround Panasonic UB700 og et mindre DALI/Aragon satellitter, som er bundet af, med 2 stk SVS PB 1000 subs

Opret konto

For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
					Log ind på din konto