Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af siccio
Når jeg sidder og ser diverse tests, samt producenternes egne hjemmesider, korser jeg mig virkelig over hvordan man i 2010 kan lave fjernbetjeninger som ligner noget fra 90'erne.
Er det kun mig der ser problemet, eller er det ikke ret pinligt igrunden at lave super smarte tv, som stort set alle er under 10 cm i dybden, til 10-20 tusind kr. Også medfølger der en fjernkontrol som burde ligge på hylden i BR legetøj.
Ved godt Samsung på topmodellen, vidst har fornyet sig, men den kommer jo også til en skrækkelig høj pris.
Derudover selvfølgelig B&O, men igen for dyrt.
Panasonic er designmæssigt til at tude over, uanset billedkvaliteten på selve tv'et.
Philips modeller fra sidste år så nogenlunde fornuftige ud, fjernbetjeningsmæssigt, de nye modeller ser smarte ud, men er spændt på at prøve dem i virkeligheden.
Ved godt man altid kan købe en logitech eller anden system fjernbetjening, men det kan da ikke være rigtigt, at producenterne ikke prøve at gøre det lidt mere smart.
Det værste jeg endnu har oplevet er et high end hifi firma som hedder Meridian, der får man en fjernbetjening med som ligner en lommeregner fra 80'erne
Af Tom-H
Er ok tilfreds med min Pana fjernbetjening, men gir dig ret mange kunne laves meget bedre/ kønnere.
Af mulledreng
Tom-H skrev:Er ok tilfreds med min Pana fjernbetjening, men gir dig ret mange kunne laves meget bedre/ kønnere.
Har et 4 år gl Pana PX70 - og Pana´s nyeste ligner den næsten på en prik! Forstår ikke, at de ikke udvikler meget mere på det punkt.... Det skal dog ikke holde mig fra at købe en Pana igen :)

Samsungs high-end fjernbetjening er klart den fedeste pt - efter min smag O_O
Af BrianH
Jeg har fået en fjernbetjening (remote control) med en knap der lyser når min kaffe bliver for kold :)