Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af PF
Hejsa allesammen. Jeg er meget interesseret i et LG 50PK760, og vil derfor høre om der er nogen af jer som kender til nogle butikker på sjælland, som har det stående så man kan lure lidt på det?

Er fra Køge området.
Af PF
Lige et sidespørgsmål:

Jeg har jo kigget på LG 50PK760 og det jeg har kigget på er fra NemoIT, så jeg går udfra at det er parallel importeret?

Når jeg kigger på JustBuyIt.dk´s side, så står der bla. Med DVB-T/C og Mpeg4.

Men der står intet om det her på NemoITs side. Er der nogen som ved om det stadig er med i deres version af tv´et?

Og et ekstra spørgsmål. Jeg har pt. Digital boks fra YouSee via antennestikket. Hvis der er DVB-C tuner i det fra NemoIT, kan jeg så bare tage stikket fra boksen og sætte i tv´et istedet?

På forhånd tak.
Af issyl
der skulle kun efter sigende være DVB-T i fordi det er en importeret model dem de sælger samme modeller som hos komplett hvor der står i info at det kun har DVB-T de er også import, hos justbuy er nordiske modeller derfor er der både T og C tuner med der hedder modellen også LG 50PK760N , og jo hvis der havde være C tuner i så ville du kunne se yousee uden kort eller noget ved at sætte stikket i tvet