Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TBLarsen
Hey.. Første post her på siden, som jeg dog har fulgti nogen tid nu.

Jeg er endnu en af de rigtig mange amatører, der er blevet henvist her til siden, da jeg begyndte at spekulere i nyt tv. Ligesom rigtig mange andre, har jeg herinde kunnet læse mig frem til, at et Panasonic G20 er en af de bedste hvis ikke det bedste bud på et ps3/bluray/dvd tv i sin prisklasse. Jeg tænker her på 42 tommer.

Men når nu så mange herinde tydeligvis er i gang med at købe tv'et, så kan jeg næsten ikke forstå, at der ikke er nogen der har overvejet at få et sammenkøb op at stå. Er det simpelthen for billigt et tv til at der rigtig kan gives mere rabat? Eller er der bare ingen der har prøvet?

Hvad siger i? Er der interesse for det?
Og er der nogen der har nogle erfaringer med sammenkøb, der kan give lidt gode råd til fremgangsmåden?

/TBLarsen
Af TBLarsen
Er der virkelig ingen andre der er interesserede? Kan se at der næsten dagligt er emner om g20, eller emner hvor dette tv bliver anbefalet..
Af TripleD
Altså hvis det var noget som kunne være attraktivt, så ville jeg nok være klar på det. MEn måske folk er lidt tilbageholdende med G20 pga alle de dårlige "anmeldelser" fra folk med summen. Det er da ihvertfald det der har holdt mig tilbage. Men er tilbudet godt, kan man jo altid tage chancen ;-)
Af TBLarsen
Det er rigtigt at der efterhånden har været rigtig mange der har meldt om summen herinde, men så vidt jeg forstår har det for de flestes vedkommende ikke været noget problem at få byttet fjernsynet til et nyt. Det skal jeg dog ikke kunne gøre mig klog på. -> Men eftersom rigtig mange stadig bliver anbefalet det herinde, uden at der hver gang lyder ramaskrig fra utilfredse kunder, vælger jeg at tro at det ikke er et problem man skal være specielt bange for.. Blot opmærksom på.

Prisen kan jeg ikke rigtigt sige noget om, da jeg slet ikke ville gå i gang med at undersøge noget før jeg vidste om der var interesse. Men kan da lige prøve at forhøre mig efter weekende er ovre. Kunne dog godt bruge nogle tips til hvem der plejer at være til at handle med, da jeg pt står lidt på bar bund.

/TBLarsen
Af Gavin
TBLarsen skrev:Det er rigtigt at der efterhånden har været rigtig mange der har meldt om summen herinde, men så vidt jeg forstår har det for de flestes vedkommende ikke været noget problem at få byttet fjernsynet til et nyt. Det skal jeg dog ikke kunne gøre mig klog på. -> Men eftersom rigtig mange stadig bliver anbefalet det herinde, uden at der hver gang lyder ramaskrig fra utilfredse kunder, vælger jeg at tro at det ikke er et problem man skal være specielt bange for.. Blot opmærksom på.

Prisen kan jeg ikke rigtigt sige noget om, da jeg slet ikke ville gå i gang med at undersøge noget før jeg vidste om der var interesse. Men kan da lige prøve at forhøre mig efter weekende er ovre. Kunne dog godt bruge nogle tips til hvem der plejer at være til at handle med, da jeg pt står lidt på bar bund.

/TBLarsen
Jeg bestilte her d. 29. et PS50C7705 hos fladskærmsshoppen. De har pt. en pris på 14.995 kr. men fik det for 13.000 kr. Godt nok fordi jeg nævnte at wupti og elgiganten sælger det for 13.209 kr.

Men synes stadig at det var super service nu hvor de jo ikke har noget prisgaranti (ikke noget de reklamere med ihvertfald) og så fik jeg det endda 209 kr. billigere end elgiganten, ikke meget selvfølgelig, men synes stadig det var rigtig god service, så tror da de er til at handle med ;)